دشمنان هیچ وقت نمی‌توانستند به هدفشان برسند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  در پی حمله تروریستی به حرم مطهر امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی در هفدهم خردادماه جمعی از هم‌وطنانمان و دو بانوی لرستانی مظلومانه به‌دست افرادی کوردل به شهادت رسیدند و عده‌ای نیز مجروح شدند.

صحبت آزادی و حسین خدایی راد نیز دو مجروح لرستانی حادثه تهران بودند که توسط این گروهک تروریستی مجروح شدند و اکنون در بیمارستان طرفه تهران تحت مراقبت‌های پزشکی قرار دارند.

صحبت آزادی مجروح دلفانی که در این حادثه تروریستی مجروح شده گفت: با رستمیان نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس وقت ملاقات داشتم، شب قبل با او هماهنگ کردم تا فردا صبح ملاقاتش کنم. فردا صبح ساعت ۸ جلوی مجلس بودم، نماینده آمد همدیگر را دیدیم.

وی افزود: رستمیان گفت: "من می‌روم کارهایت را انجام می‌دهم و به مسئول دفترم می‌گویم با شما تماس بگیرد که به طبقه بالا بیایی". ساعت حدود ۱۰: ۱۵ بود که هماهنگی انجام شد و می‌خواستم به طبقه بالا بروم، اما در این حین سه نفر مسلح وارد سالن انتظار شدند و همه را به رگبار بستند و من نیز از ناحیه مچ پا تیر خوردم.

مجروح لرستانی حادثه تروریستی تهران گفت: برای این تروریست‌ها اصلاً مهم نبود به کسی که تیر می‌زنند زن است یا مرد، پیر است یا جوان همه را از دم می‌زدند، کسانی را هم که جلوی درب افتاده بودند تیر خلاص می‌زدند خودم نیز هرلحظه انتظار داشتم تیر خلاص بزنند، اما قسمت نبود شهید شوم.

وی بیان گفت: پس از گلوله خوردن بی‌حال شده بودم و زیاد متوجه اطراف نبودم، اما شاید ۱۰ دقیقه طول نکشید که نیروهای نظامی ایران وارد سالن شدند و اعلام کردند "ما ایرانی هستیم اگر کسی زنده است دستش را بلند کند"، در آن موقعیت دستم را بلند کردم و مرا از سالن خارج کردند.

آزادی گفت: شرایط خیلی سختی بود اصلاً فکر نمی‌کردم در چنین شرایطی قرار بگیرم، واقعاً در شرایطی که قرار گرفتم که اگر نیرو برای جنگیدن بخواهند حاضرم بروم و تا پای جان با آن‌ها مقابله کنم.

وی افزود: دشمنان واقعاً نمی‌توانند به این کشور ضربه بزنند، در این حادثه آن‌ها نتوانستند به هدفشان برسند همان‌طور که جلسه مجلس قطع نشد نشان داد که آن‌ها واقعاً نتوانستند به آن هدفی که می‌خواهند برسند.

مجروح لرستانی حادثه تروریستی تهران ضمن محکوم کردن این حمله تروریستی گفت: تروریست‌ها می‌خواهند به ایران ضربه بزنند، می‌خواهند نشان دهند که ایران کشور ناامنی است، اما بنا به فرمایش مقام معظم رهبری این یک ترقه‌بازی بیش نبود و واقعاً خودمان هم احساس می‌کردیم یک ترقه‌بازی است که پیش‌آمده است.

وی افزود: زمان هشت سال دفاع مقدس تعدادی از جوانان کشور برای دفاع از میهن رفتند تا ما زندگی کنیم اکنون نیز شهدای مدافع حرم نیز دارند کار آن‌ها را انجام می‌دهند، اگر شهدای مدافع حرم نباشند این ماجرایی که در ایران پیش آمد شاید بیشتر پیش بیاید، مدافعان حرم دارند با آن‌ها مقابله می‌کنند تا وارد ایران نشنوند.

حسین خدایی راد یکی دیگر از مجروحان این حادثه که ۵۱ سال سن دارد و اهل شهرستان دورود است، گفت: روز حادثه در خیابان بودم که یک دفعه درگیری شروع شد و نیروهای تروریستی از طبقه چهارم مجلس به سمت مردم شروع به تیراندازی کردند و من نیز مجروح شدم.

وی می‌افزاید: دو تیر به‌پای سمت راستم اصابت کرد و اکنون پس از عمل جراحی دوران نقاهت را می‌گذرانم.


انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.