استاندار اصفهان گفت: هیچ کس مشکل و تنگنها را به رفاه ترجیح نمی دهد، اما دشمنان بدانند که ملت با فشار اقتصادی از پا در نمی آید.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محسن مهر علیزاده استاندار اصفهان در رژه نیروهای مسلح همزمان با 31 شهریور ماه هفته دفاع مقدس در گلستان شهدای اصفهان گفت : در دوران دفاع مقدس هزاران شهید وارد کشور می شدند و می دید مردم چه استقبال با شکوهی از این شهدای گرانقدر می کردند و ملت بیش از 230 هزار شهید تقدیم نظام اسلامی کردند و هنوز مردانه ایستادند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه تهدید های دشمن همچنان ادامه داشته است افزود: این تهدید ها تنها به سال 59 و دوران جنگ ختم نشد بلکه آنها همواره در تمامی عرصه ها تهدیدهایی را علیه ما  روا داشتند و هم اکنون نیز حاکمان کاخ سفید جنگ اقتصادی را علیه ما به راه انداختند و هدف آنها ایجاد شکاف بین نظام و مردم است .

وی  در ادامه با اشاره به اینکه هیچ کس مشکل و تنگنها را به رفاه ترجیح نمی دهد افزود: دشمنان بدانند که ملت با فشار اقتصادی از پا در نمی آید.
مهر علیزاده تاکید کرد: به دشمنان هشدار می دهیم آماده ایم پنجه در پنجه با معاندین رو برو شویم و تهدیدهای همه جانبه از جمله تحریم های اقتصادی را به فرصتی برای استقلال همه جانبه در همه عرصه ها تبدیل خواهیم کرد.

 

انتهای پیام / س

صحبت های مهر علیزاده در رژه هفته دفاع مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.