مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان گفت : دشمن با جنگ روانی و اقتصادی سعی دارد ذهن مردم را از مسائل اصلی دور و به مسائل حاشیه‌ای مشغول کند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار مجتبی شیروانیان مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان امروز در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار کرد : انقلاب اسلامی ادامه پیام حضرت سیدالشهدا(ع) است و مردم ما به پیروی از نایب بر حق امام زمان(عج) با همان روحیه عاشورایی ، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و امسال در چهلمین سالگرد پیروزی این انقلاب قرار داریم.

وی با بیان این که باید راهی که شهدا رفتند و همه هستی خود را فدا کردند ، تبیین و در راه ترویج ارزش‌های اسلامی تلاش کنیم ، افزود : هفته دفاع مقدس نیز یکی از ایام‌اللهی است که باید در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم ، روز 31 شهریور رژه نیروهای مسلح برگزار خواهد شد ، نمایشگاه دفاع مقدس نیز در باغ غدیر و باغ موزه دفاع مقدس دایر است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان با بیان این که 6 شب برنامه زنده سیما در حاشیه نمایشگاه برگزار خواهد شد ، گفت : این برنامه در مقابل یادمان 5 شهید گمان برگزار می شود و میزبان فرماندهان دفاع مقدس خواهد بود.

وی با بیان این که رژه نیروهای مسلح اعم از سپاه و ارتش در اصفهان و در آران و بیدگل و شهرضا برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: در فلاورجان نیز برنامه شبیه‌سازی منطقه عملیاتی پیش‌بینی شده است ؛ اعزام راویان دفاع مقدس نیز از برنامه‌های هفته دفاع مقدس خواهد بود که در مدارس و مساجد روایت‌گری خواهند کرد.

شیروانیان با بیان این که بزرگداشت فرماندهان عملیات ثامن‌الائمه نیز برگزار خواهد شد ، یادآور شد : نیروهای اسلام به دستور امام(ره) با یک هماهنگی بین ارتش، سپاه و بسیج حصر آبادان را شکستند و 5 تن از فرماندهان این عملیات که هواپیمای آن‌ها در راه تهران برای ارائه گزارش به حضرت امام(ره) دچار نقص فنی شد و با سقوط هواپیما این فرماندهان نیز به شهادت رسیدند.

وی با بیان این که برخی تلاش دارند ملت ایران و عراق را رو در روی یکدیگر قرار دهند، اذعان داشت: دشمن با جنگ روانی و اقتصادی سعی دارند ذهن مردم را از مسائل اصلی دور کنند و به مسائل حاشیه‌ای مشغول کنند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان در پایان اضافه کرد: از فردای پیروزی انقلاب اسلامی، خباثت دشمنان اسلام آغاز شد و امروز هم دشمنان تلاش می‌کنند به تلاش مدافعان حرم و مدافعان امنیت خدشه وارد کنند اما جمهوری اسلامی با توان موشکی خود جواب تکفیری‌های داعشی و سایر عناصر ضد انقلاب که نیروهای مرزبان را به شهادت می‌رساندند ، محکم و مقتدر می‌دهد.

انتهای پیام/م

تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس از زبان مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.