مدیرکل زندان‌های استان سمنان گفت: شورای حل اختلاف استان نقش بسیار مهمی در اخذ رضایت از شاکی، ایجاد صلح و سازش و حل‌وفصل پرونده‌های مددجویان ایفا می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمود باهنر مدیرکل زندان‌های استان سمنان گفت: ۹۵ درصد پرونده‌های شورای حل اختلاف زندان منتهی به سازش شده است و  ۷۲زندانی استان با تلاش همین شورا از بند آزاد شدند. 

وی در ادامه افزود: این شورا نقش بسیار مهمی در اخذ رضایت از شاکی، ایجاد صلح و سازش و حل‌وفصل پرونده‌های مددجویان ایفا می‌کند که در این راستا توانستیم مشکلات این تعداد زندانی را برطرف کنیم.

باهنر در ادامه تصریح کرد: از مجموع پرونده‌های وارده، تعداد ۶۸ فقره مربوط به حوزه قضایی سمنان، ۴۷ فقره حوزه قضایی شاهرود، ۳۰فقره حوزه قضایی دامغان و ۳۶ فقره حوزه قضایی گرمسار را شامل می‌شود.

وی بابیان اینکه چهار شعبه شورای حل اختلاف ویژه زندانی در استان سمنان فعال است، افزود: کار این شوراها رسیدگی به پرونده‌های مددجویان واجدالشرایط است تا بتوانند به کانون گرم خانواده بازگردند و از برو آسیب‌هایی که متوجه خانواده‌های این زندان خواهد بود، پیشگیری شود.

انتهای پیام / گ

۷۲ زندانی استان سمنان با تلاش شورای حل اختلاف زندان آزاد شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.