نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های نمازجمعه خدمت به اقشار آسیب پذیر را افتخار و تکلیف حلقه مدیریتی کشوردانست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی امام جمعه شهر اراک و نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های عبادی، سیاسی نمازجمعه شهر اراک گفت: خدمت به اقشار آسیب پذیر افتخار و تکلیف حلقه مدیریتی کشور است و مردم از سوء استفاده، رشوه، خیانت و رفتار‌های نامطلوب بیزارند و باید با حرمت شکنان و خطاکاران با شدت برخورد شود.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه خدمت در نظام اسلامی فرصت است افزود: مسئولان باید بیشتر در زمینه‌های فرهنگی و اقتصادی، حذف ریخت و پاش‌ها و تدابیر ویژه در بهبود معیشت و تولید کشور تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان قصد خدشه وارد کردن به اعتماد دوسویه ملت و دولت را دارند اضافه کرد: چالش‌های اقتصادی کشور در سایه همراهی ملت و دولت قابل حل است و باید حلقه تصمیم سازی و اجرایی کشور برای حل مشکلات بیشتر بکوشند.

به کوری چشم دشمنان دهه اول محرم باعظمت‌تر از گذشته برگزار شد

امام جمعه شهر اراک با قدردانی از حضور عاشقانه مردم استان مرکزی در مراسم عزاداری محرم ادامه داد: دشمنان تهدید‌های زیادی برای این ایام داشتند، اما به کوری چشم آنان دهه اول محرم در ایران باعظمت‌تر از گذشته برگزار شد.

وی با بیان اینکه با برداشتن هر قدم در راه امام حسین (ع) تن دشمنان به لرزه می‌افتد اظهارکرد: این مسیرباید به دور از برخی اعمال خرافی طی شود و عزاداری‌های حسینی بازتاب پیام‌های عمیق تفکر حسینی باشد تا جهانیان پیام آزادگی و انسانیت قیام حسینی را دریافت کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته دو نعمت سلامت و امنیت روز به روز در کشور بیشتر شده و اگرچه نارسایی‌هایی وجود دارد، اما همه در کنار دولت و تحت امر ولایت فقیه باید قدردان این دو نعمت باشند.


ایران جزیره امن در نا امنی خاورمیانه

وی افزود: ایران جزیره امنی در نا امنی خاورمیانه است و این به برکت انقلاب اسلامی، بیداری و هوشیاری نیرو‌های نظامی، امنیتی، اطلاعاتی و سایر نیرو‌ها ایجاد شده است.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی با تبریک هفته دفاع مقدس و اشاره به تقدیم ۲۳۰ هزار شهید در هشت سال جنگ تحمیلی برای حفظ ایران اسلامی و امنیت امروز اضافه کرد: ۶ هزار و ۲۰۰ شهید دفاع مقدس از استان مرکزی هستند که با درس از مکتب حسینی جانشان را تقدیم کردند.

وی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس از مهمترین مناسبت‌های کشور است بیان کرد: رشادت‌های دفاع مقدس باید به نسل جوان بیشتر از گذشته معرفی شود.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.