فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید گفت: همزمان با این ایام، رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند و مراقب ورود ناگهانی دانش آموزان به خیابان باشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ فداء، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید گفت: همزمان با این ایام، تردد وسایل نقلیه و عابران پیاده که اکثرا دانش آموز هستند بیشتر می‌شود که در این رابطه یکی از نکات مهم توجه داشتن به عبور و مرور دانش آموزان در مسیر خانه تا مدرسه و مسائل مربوط به سرویس مدارس است که در این زمینه توصیه می‌شود هنگام رانندگی در کلیه معابر درون شهری به ویژه مسیر‌های منتهی به مدارس با سرعت مطمئنه حرکت کنیم و مراقب ورود ناگهانی دانش آموزان به خیابان باشیم.

سرهنگ فداءگفت: مورد بعدی دقت در گزینش راننده سرویس مدرسه از مراکز مجاز و معتبر و یا افراد قابل اطمینان است که در این زمینه به رانندگان سرویس مدارس هم توصیه می‌شود سرعت مطمئنه، تعداد مجاز سرنشین و مراقبت از دانش آموزان هنگام سوار و پیاده شدن را مدنظر قرار دهند.

وی تصریح کرد: پلیس بمنظور انضباط بخشی به امور ترافیکی همزمان با آغاز مدارس یک سری طرح ترافیکی ویژه را به اجرا خواهد گذاشت و حضور واحد‌های گشت انتظامی در ساعات شروع و پایان مدارس نیز محسوس‌تر خواهد بود.
انتهای پیام/ی

مراقب دانش آموزان در خیابان ها باشید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.