مدارس زنجان برای مهر آماده شدند

معاون آموزش متوسطه و دبیر ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش استان زنجان گفت: بیش از 194 هزار دانش‌آموز زنجانی در انتظار نواخته شدن زنگ مهرهستند.

مدارس زنجان برای مهر آماده شدندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ محمود شهبازی معاون آموزش متوسطه و دبیر ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش استان زنجان  با بیان این مطلب گفت:در سال تحصیلی 98-97 برای نخستین بار پایه تحصیلی دوازدهم در مدارس استقرار می‌یابد و براساس این استقرار نظام آموزشی در آموزش و پرورش به نظام 6 – 3 – 3 تغییر پیدا می‌کند.

وی افزود: بر همین اساس دبیرخانه استقرار پایه دوازدهم از آبان‌ماه سال 1396 تشکیل شده و برنامه‌ریزی لازم برای استخراج آمار کلی دانش‌آموزان و برنامه‌ریزی در سه حوزه تجهیزات؛ فضا و نیروی اسانی در مناطق آموزشی توسط دبیرخانه تشکیل شده است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان زنجان افزود: 250 میلیون تومان نیز برای نوسازی هنرستان‌های زنجان در نظر گرفته شده است از سوی دیگر ساماندهی نیروی انسانی نیز اتفاق افتاده و از ظرفیت سایر دستگاه‌ها چون فنی و حرفه‌ای؛ ارشاد؛ جهاد کشاورزی؛ صنعت و معدن و میراث فرهنگی در این حوزه استفاده شده است.

انتهای پیام/ن

مدارس زنجان آماده میزبانی از دانش آموزان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.