در سال تحصیلی جدید ؛

8هزار کلاس درس نوساز در کشور آماده میزبانی از دانش آموزان

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: در سال تحصیلی جدید 8 هزار کلاس درس نوساز در اختیار دانش آموزان در سراسر کشور قرار می گیرد.

8هزار کلاس درس نوساز در کشور آماده میزبانی از دانش آموزانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛دکتر رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در مراسم افتتاح بزرگترین مدرسه خیرساز استان زنجان گفت : از این 8 هزار کلاس درس نوساز در کشور هزار و 200 کلاس جزء مدارس تخریبی و مقاوم سازی شده و6 هزار و 800 کلاس درس دیگر در مناطق احداث شده است.

دکتر رخشانی مهر در با بیان اینکه در حوزه نوسازی مدارس میانگین سرانه فضاهای آموزشی حدود 5.2 مترمربع است گفت: میزان فضای آموزشی استان زنجان بالای این میانگین بوده و 11 استان کشور کمتر از این میانگین است.

وی با اشاره به رشد یک و نیم برابری تعهد خیران در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز گفت: امسال تعهد خیران در حوزه مدرسه سازی12 هزار میلیارد ریال است.
معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور همچنین با اشاره به تخصیص 100 درصدی ردیف اعتباری خیرین ، از تزریق این اعتبار به پروژه های خیرساز خبر داد.

گفتنی است؛از 8 هزار کلاس درس نوساز در کشور 85 کلاس درس در استان زنجان در سالتحصیلی جدید در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

انتهای پیام/ن

 

افتتاح بزرگترین مدرسه خیرساز استان زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.