توزیع 103 هزار پاکت شور عاطفه ها در سطح مدارس استان زنجان

به دلیل تقارن 11مهرماه روز جشن عاطفه ها باماه محرم این مراسم ملی ومعنوی در بیش از 2هزار مدارس استان با عنوان شور عاطفه ها برگزار می شود

برگزاری شور عاطفه ها در بیش از 2 هزار مدارس استان زنجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در  نشست مشترک کمیته امداد، با اداره کل آموزش وپرورش وسازمان دانش آموزی با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم فرهنگ احسان وانفاق را در مدارس نهادینه کنیم افزود :به همین منظور امسال برنامه ریزی شده است تعداد 103هزار پاکت عاطفه ها در بین دانش آموزان مدارس استان توزیع شود.

صفری با بیان اینکه کمک های جمع اوری شده در هر مدرسه با نظارت کمیته امداد در بین دانش آموزان نیازمند همان مدرسه توزیع می شود افزود : در مدرسه های برخوردار این کمک ها با انتخاب مدرسه معین به مدارس دارای دانش اموزان نیازمند توزیع می شود .

مدیر کل کمیته امداد استان گفت : برای استفاده حداکثری از ظرفیت خیران علاوه برتشریح روند جشن عاطفه ها از سوی مدارس در برنامه های صبحگاهی اطلاع رسانی از طریق بخشنامه از سوی اداره کل آموزش وپرورش به نواحی 14گانه اطلاع رسانی از طریق فضای مجازی توسط روابط عمومی ها ،خبرگزاریها ورسانه استانی ضروری است.


وی با تاکید بر اینکه فارغ از میزان کمک همه باید در این طرح شرکت کنیم چرا که کار خیر کوچکش هم بزرگ است وبا جمع شدن کمک های اندک مشکلات بزرگی از نیازمندان حل می شود .
صفری همچنین گفت: در کنار همکاری اداره آموزش و پرورش، برنامه ریزی شده است که از ظرفیت بسیج دانش آموزی و دانشجوئی در برگزاری شورعاطفه ها استفاده شود.


مدیر کل کمیته امداد استان از توزیع 103 هزار پاکت شور عاطفه ها در سطح مدارس استان زنجان به منظور جمع آوری کمکهای نقدی دانش آموزان خبر داد و گفت: پاکتهای شور عاطفه ها از طریق سازمان دانش آموزی از هفته اول مهرماه، بین دانش آموزان استان توزیع می شود.

وی از مشارکت یک میلیارد و 500 میلیون تومانی خیران در مرحله اول جشن عاطفه های امسال خبر داد و ادامه داد: با مشارکت مطلوب خیران زنجانی، برنامه هدف گذاری شده استان در جشن عاطفه ها 79 درصد محقق شد.

انتهای پیام/ن

 

برگزاری شور عاطفه ها در سطح مدارس استان زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.