برگزاری شور عاطفه ها در بیش از 2 هزار مدارس استان زنجان

به دلیل تقارن 11 مهرماه روز جشن عاطفه ها با ماه محرم این مراسم ملی ومعنوی در بیش از 2 هزار مدارس استان زنجان با عنوان شور عاطفه ها برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان ، با اشاره به تقارن جشن عاطفه با ایام سوگواری سید وسالار شهیدان گفت : مراسم ملی ومعنوی شور عاطفه ها در بیش از 2 هزار مدارس استان زنجانبرگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم فرهنگ احسان وانفاق را در مدارس نهادینه کنیم افزود : به همین منظور امسال برنامه ریزی شده است تعداد 103هزار پاکت عاطفه ها در بین دانش آموزان مدارس استان توزیع شود.

صفری با بیان اینکه کمک های جمع اوری شده در هر مدرسه با نظارت کمیته امداد در بین دانش آموزان نیازمند همان مدرسه توزیع می شود خاطر نشان کرد: در مدرسه های برخوردار این کمک ها با انتخاب مدرسه معین به مدارس دارای دانش اموزان نیازمند توزیع می شود.

مدیر کل کمیته امداد استان گفت : برای استفاده حداکثری از ظرفیت خیران علاوه برتشریح روند جشن عاطفه ها از سوی مدارس در برنامه های صبحگاهی ، اطلاع رسانی از طریق بخشنامه از سوی اداره کل آموزش وپرورش به نواحی 14 گانه، اطلاع رسانی از طریق فضای مجازی توسط روابط عمومی ها ،خبرگزاری ها ورسانه استانی ضروری است.

صفری همچنین گفت: در کنار همکاری اداره آموزش و پرورش، برنامه ریزی شده است که از ظرفیت بسیج دانش آموزی و دانشجوئی در برگزاری شورعاطفه ها استفاده شود.

مدیر کل کمیته امداد استان از توزیع 103 هزار پاکت شور عاطفه ها در سطح مدارس استان زنجان به منظور جمع آوری کمک های نقدی دانش آموزان خبر داد و گفت: پاکتهای شور عاطفه ها از طریق سازمان دانش آموزی از هفته اول مهرماه، بین دانش آموزان استان توزیع می شود.

وی از مشارکت یک میلیارد و 500 میلیون تومانی خیران در مرحله اول جشن عاطفه های امسال خبر داد و گفت : با مشارکت خیران زنجانی، برنامه هدف گذاری شده استان در جشن عاطفه ها 79 درصد محقق شد.


انتهای پیام /ک


103 هزار پاکت عاطفه ها بین دانش آموزان زنجانی در مهرماه توزیع خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.