حرکت امام حسین( ع) و یارانش حاکمیت بر تاریخ برای برافراشته کردن پرچم عدالت و دینداری در همه زمان ها بود.

به گزارش گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج   نماینده ولی فقیه در استان در روز تاسوعا در بین عزاداران بخش کبگیان در روستای دروهان به ارمانهای امام حسین اشاره کرد و گفت: حرکت آن امام بزرگوار حاکمیت بر تاریخ ، جغرافیا بود تا پرچم نهضت حسینی ، عدالت، دینداری، دین خواهی، مردانگی و غیرت در تمامی زمانها برافراشته شود .
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی با بیان اینکه نهضت امام حسین ( ع) بر مدار حق، بسوی حق و بر پایه حق بودافزود: بی شک این نهضت و این آرمان نهضت پیروزی بود اما نه در ظاهرکه مسیر مرگ بود مسیر شهادت بود.
وی با بیان اینکه امام حسین(ع) بارها فرموده بود مرگ مثل گردنبند بر سینه ادم ها است گفت: مسیر امام حسین(ع) و یاران با وفایش مشخص بود و این مسیر پیروزی ظاهری نبود بلکه پیروزی واقعی بود و مسیری نبود که هر کسی بتواند همراهی و همکاری کند و نباید فراموش کرد که این نهضت رهبری بزرگ داشت ، انسانی که تجسم توحید ،مظهر جلال و جمال خدای متعال و خلاصله وجود انبیاء بود.
آیت الله ملک حسینی افزود چه کسانی مَردَند که این مسیر را طی کنند و چه زنانی مرد تر از مَردند که این مسیر را بپیمایند.
وی گفت: نهضت عاشورا مردان و زنانی بزرگ داشت که همواره دلگرمی سید شهدا بودند .
نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: امروز ایران روزهای سختی را تجربه می کند بیکاری، گرانی، کاهش ارزش پول که همه اینها تکثیر تعداد فقیران را به دنبال دارد ، ادعا می کنیم بندگان صالح خداوندیم ازمایش سوم ازمایش سختی است ازمایش مساوات یعنی سهیم کردن انسانها در انچه که داریم.

 

برچسب ها: عزاداری ، ولی فقیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.