مدیرعامل سازمان اتش نشانی اراک برنامه‌های روز ملی آتش نشانی در استان مرکزی را اعلام کرد.

آقازیارتی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛به تشریح برنامه‌های روز ملی اتش نشانی و خدمات ایمنی در هفتم مهرماه پرداخت.

آقازیارتی گفت: مراسم تجلیل از آتش نشانان با حضور مسئولین استان مرکزی، کوهپیمایی آتش نشانان، مسابقات عملیات ورزشی و سیمنار تخصصی با حضور مدرسان برتر از مهمترین برنامه‌های روز ملی آتش نشان است که در استان مرکزی برگزار می‌شود.

آقازیارتی همچنین افزود: دومین نشست مسئولین آتش نشانی شهرداری‌های استان مرکزی به مناسبت روز ملی اتش نشانی و خدمات ایمنی در اراک برگزار شد.

مدیرعامل سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک ادامه داد: هدف از تشکیل این جلسه ایجاد وحدت رویه در برگزاری مراسم روز ملی آتش نشان است و مسئولان نقطه نظرات خود را در این زمینه بیان کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی هم توصیه کرد: از آتش زدن خیمه‌ها در کنار پارچه‌های هیات، کابل‌های برق، زیر بالکن منازل، کوچه‌های باریک، در مجاورت درخت‌ها و اماکن مسقف و. خودداری کنند وعزاداران هنگام مراسم آتش زدن خیمه‌ها موارد ایمنی را رعایت کرده و از نزدیک شدن به شعله‌های آتش خودداری کنند، بانوان هم توجه داشته باشند که شعله آتش به چادر یا پوشش‌شان سرایت نکرده و در فاصله‌ای مطمئن از خیمه‌ها قرار گیرند.

انتهای پیام/ ج


تشریح برنامه‌های روز ملی آتش نشانی در استان مرکزی

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.