مرحله اول شهرک خودرو در اراک به بهره برداری رسید.

 به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ فاز اول شهرک خودرو اراک شامل مشاغل خودرویی به مساحت ۳۴ هزار و ۵۴۴ مترمربع با حضور استاندار و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی به بهره برداری رسید.

مهدی زندیه وکیلی معاون عمرانی استاندار مرکزی گفت: در طرح تهیه شده برای این شهرک که با مشارکت شهرداری اراک و شرکت آرمان ساز مرکزی در حال اجراست علاوه بر خدمات خودرویی، حدود ۲ هزار مترمربع فضای اداری و بانک، ۶ هکتار فضای سبز، ۷۰ واحد خدماتی رفاهی، آتش نشانی و اماکن ورزشی در نظر گرفته شده است.

زندیه وکیلی افزود: فاز یک طرح شهرک خودرو اراک به مساحت ۳۴ هزارو ۵۴۴ مترمربع شامل ۳۸۳ واحد تجاری، ۳۱۸ واحد تعمیرگاهی و ۳۶ واحد خدمات رفاهی با صرف اعتباری بالغ بر ۴۲۰ میلیارد ریال تکمیل شده است.

توجه به مسائل فرهنگی در شهرک مشاغل خودرویی اراک

وی اضافه کرد: از جمله اقدامات شایسته مجریان طرح شهرک خودرو اراک توجه به مسائل فرهنگی در کنار فعالیت‌های اقتصادی است و در همین رابطه یک باب مسجد به مساحت ۷۲۰ مترمربع در این شهرک احداث شده و آماده افتتاح است.

طرح شهرک خودرویی اراک براساس مصوبات کارگروه کاهش آلودگی هوای شهر اراک و به منظور ساماندهی و انتقال صنوف مرتبط با خودرو به حاشیه شهر تهیه شد و عملیات اجرایی آن در تابستان ۱۳۹۴ به منظور احداث  هزار و ۳۸۳ واحد تعمیرگاهی و ۶۲ واحد نمایشگاهی در زمینی به مساحت ۲۱ هکتار آغاز شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجيد كارخانه
۱۸:۵۰ ۱۵ شهريور ۱۳۹۷
سلام.ممنون بابت همه زحماتتان.اي كاش آدرس دقيق ذكر مي شد.