رییس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: وجود مدیران کارشکن خیانت به کرمانشاه و جمهوری اسلامی است.

نمی‌توان اجازه داد برخی مدیران با کارشکنی و ناکارآمدی فرصت‌ها را هدر بدهندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  حشمت‌الله فلاحت‌پیشه  رییس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان کرمانشاه که امروز (27 شهریور) برگزار شد، با اشاره به نزدیک شدن ایام بودجه‌ریزی برای سال 98، اظهار کرد: حداکثر زمانی که مسئولین استان می‌توانند پیگیری برای جذب اعتبار داشته باشند قبل از ورود بودجه به مجلس است و پس از آن نمایندگان می‌توانند حداکثر سه درصد در تغییر بودجه نقش داشته باشند.

وی افزود: مدیران استان نیاز به اعتبار در هر بخشی که دارند باید به مجمع نمایندگان منعکس کنند تا مجمع ترتیب برگزاری جلسه با مسئول کشوری مربوطه را بدهد.

نماینده اسلام‌آبادغرب و دالاهو در مجلس خواستار پای کار آمدن جدی مدیران برای جذب اعتبارات بیشتر برای کرمانشاه شد و یادآوری کرد: اگر مدیر و دستگاهی ضعیف عمل می‌کند بدون تعارف باید با آن برخورد شود.

فلاحت‌پیشه با بیان اینکه برخی مدیران نه تنها کار نمی‌کنند بلکه کارشکنی کرده و بقیه را "دق" می‌دهند، خاطرنشان کرد: وجود چنین مدیرانی در استان خیانت به کرمانشاه و جمهوری اسلامی است.

وی اظهار کرد: ما و مدیریت ارشد استان نماینده دو قوه مقننه و مجریه هستیم و اگر مدیران ناکارآمد حتی زیرمجموعه دولت هم نباشند امکان رایزنی برای کنار گذاشتن آنها وجود دارد.

به گفته فلاحت پیشه در شرایطی که تلاش می‌شود به سختی برای کرمانشاه فرصت و امکانات فراهم شود، نمی‌توان اجازه داد برخی مدیران با کارشکنی و ناکارآمدی این فرصت‌ها را هدر بدهند و زمینه نارضایتی مردم را فراهم کنند.

انتهای پیام/ز

مدیران ناکارآمد را می توان  با رایزنی  کنار گذاشت 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.