رییس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: باید با برجسته کردن افتخارآفرینی‌های زمان جنگ در کرمانشاه، امید را از این استان به درون کشور پمپاژ کنیم.

باید با اعتمادبخشی امید را به جامعه باز گرداندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه حشمت الله فلاحت رییس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در نشست شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه با بیان اینکه کشور امروز در یک مقطع حساس قرار گرفته، اظهار کرد: دشمنان نظام بارها تاکید کرده‌اند که نمی‌گذارند جشن چهل سالگی انقلاب را برپا کنیم که در این راستا باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای خنثی کردن این توطئه‌ها را داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه مسئولین باید اعتماد دوباره بخشی از جامعه که به هردلیلی از انقلاب دور شده‌اند را به دست آورند، گفت: به جای اینکه در تریبون‌ها برعلیه هم حرف بزنیم، باید باهم کارکردن را یاد بگیریم.

وی به وجود برخی ازمشکلات درکشور اشاره کردو گفت: ایران ظرفیت های نادیده بسیاری دارد که از آنها استفاده نمی کنیم، برای مثال از شش مرزی که اخیرا از آنها بازدید داشتم چهار مرز از جمله مرز خسروی به دلیل بی تفاوتی مسئولین بسته شده و برای مرزنشینان هم بدون بهره است

وی با اشاره به اینکه در طول تاریخ 40 اقدام خصمانه برای براندازی کشورها مشاهده می شود، اضافه کرد: دشمنان این 40 اقدام را در کشور ایران پیاده کرده اند و شکست خورده اند.

فلاحت پیشه خاطرنشان کرد: امروز اقتصاد ایران درجایگاهی است که براساس درآمدناخالص داخلی جزو 20 اقتصاد برتر دنیا فرار گرفته که چیز کمی نیست.

نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو درمجلس شورای اسلامی یادآورشد: در زلزله کرمانشاه عزم ملی و همدلی که بین مردم ایران ایجاد شد درهیچ جای دنیا دیده نمی شود، لذا باید چنین موضوعاتی را برجسته کنیم.

 

انتهای پیام/ز

دشمنان 40 اقدام را در کشور ایران پیاده کرده اند و شکست خورده اند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.