عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در تحلیل عملیات موشکی شب گذشته ایران به مواضع تروریست های داعش در دیرالزور سوریه، گفت: این عملیات موشکی ایران راهبردی، سیاسی و تاکتیکی بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛فلاحت پیشه عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: این اولین عملیات مستقیم ایران علیه تروریست های داعش در سطح منطقه بود و تا قبل از این قالب فعالیت های نظامی ایران در خصوص داعش، به صورت کمک مستشاری نظامی بود.

وی ادامه داد: این عملیات موشکی بعد از حوادث تروریستی تهران صورت گرفت که باعث شد موجی از شادی و غرور در میان مردم به واسطه انتقام از موضع قدرت شکل بگیرد در این عملیات موشکی از موشک های نقطه زن استفاده شد و محل تجمع جدید داعشی ها در شهر دیرالزور سوریه که در واقع مقر فرماندهی، لجستیکی و مهماتی آنها است، مورد حمله قرار گرفت.

وی به پیام های پیدا و پنهان این عملیات موشکی ایران اشاره کرد و گفت: پیام مستقیم و نزدیک این عملیات موشکی به تروریست های داعش بود که بدانند ایران از چه جایگاه و توانی برخوردار است. پیام میان برد این عملیات موشکی به سردمداران منطقه ای این تروریست ها بود که می خواستند به نوعی جنگ را به داخل ایران بکشانند و پیام دورتر این عملیات موشکی به آمریکا و دیگر قدرتهای جهانی بود که فکر می کردند این منطقه هنوز به بلوغ نظامی نرسیده است

 

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.