وزیر ورزش و جوانان گفت: هیچکدام از اعضای سمن‌های حوزه جوانان در ناآرامی‌های دی ماه سال گذشته مشارکت نداشتند.

اعضای سمن‌های حوزه جوانان در ناآرامی‌های دی ماه گذشته مشارکت نداشتندبه گزارش خبرنگار حوزه ازدواج و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در هفتادمین جلسه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان که امروز(دوشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: ما با تمام توان تلاش داریم تا در زمینه شناسایی، توسعه کمی، توانمندسازی و برخوداری از امتیازات در حل مشکل جوانان کمک شایانی به آنان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در زمینه امور جوانان طی سه ماه گذشته دستاورد‌های خوبی داشتیم، عنوان کرد: مشکل شناسایی تشکل‌ها حل شد و در حال حاضر مراحل ثبت تشکل‌های خود را طی می‌کنند.

سلطانی فر افزود: ما به دنبال این هستیم که در زمینه دفاتر راهنمایی و مشاور ازدواج بتوانیم هماهنگی جدی‌تر و موثری با سازمان بهزیستی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در زمینه قرض الحسنه وام ازدواج اقدامات خوبی صورت گرفته است، گفت: این آمار بسیار خوبی است که موید عزم و اراده ویژه مسئولان بانکی و اقتصادی کشور با تاکید بر دستور ریاست جمهور است.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه حتی یک نفر از اعضای سمن‌های حوزه جوانان در جریان ناآرامی‌های دی ماه گذشته مشارکت نداشته و دستگیر نشده اند، گفت: این مساله نشان دهنده این است که اگر زمینه مشارکت مدنی مردم را فراهم کنیم، انتقادات خود را از مجرای قانونی پیگیری می‌کنند.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: به دنبال این هستیم که مشکلات جوانان را با کمک منابع و امکانات دولتی حل کنیم.

وی در خصوص تغییر دامنه سن جوانی گفت: باید با استفاده از توان کارشناسی پیامد‌های تغییر این دامنه سنی را در دستگاه‌های مختلف بررسی کنیم.

سلطانی فر افزود: نیازمند جمع بندی نظرات کارشناسان دستگاه‌های مختلف در این خصوص هستیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت ورزش ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار