به تازگی فیلمی از سوختن ده‌ها کبوتر در یکی از مراسم‌های عزاداری منتشر شده که واکنش‌هایی را درپی داشته است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛از روز گذشته فیلمی دردناک از سوختن تعدادی کبوتر در حاشیه یکی از مراسم‌ عزاداری محرم در فضای مجازی منتشر شد که واکنش شدید کاربران فضای مجازی را درپی داشت.

ماجرای سوختن کبوترها در مراسم عزاداری چیست؟

اما بررسی ها نشان می‌دهد که این اتفاق تلخ ۴ سال پیش و در استان زنجان رخ داده اما اصلا هدف این مراسم سوزاندن کبوترها نبوده، بلکه اشتباه سهوی این حادثه را بوجود آورده است.

مجید غضنفری فعال محیط زیست هم در توضیحاتی در اینستاگرامش نوشت که بنابرپیگیری چندین سال قبل من این اتفاق بر اثر قصور و اهمال مسئول دکورهای مراسم و عدم هماهنگی وی با افرادی که وظیفه داشته اند چادرها را به آتش بکشند، به وجود آمده، در واقع قبل از اینکه پرنده‌ها از محوطه خارج شوند، چادرها به آتش کشیده شد.

لازم به ذکر است که در همان زمان مدیران هیأت و حسینیه مورد توبیخ قرار گرفتند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

ماجرای سوختن کبوترها در مراسم عزاداری چیست؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دهقان
۱۱:۲۰ ۰۵ شهريور ۱۴۰۰
اسلام دین مهربانیست.. این عزاداری ها به این شکل غلیظ و پر زرق و برق اصلا شایسته ی مقام ائمه نیست..
۱۰ روز قبل از ماه محرم به پیشواز عزاداری می روند.. ۱۰ روز اول در بوق و کرنا دمیده موجب آزار مردم می شوند.. دقیقا از روز بعد از شب شام قریبان تمام..می شود..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
غلط کردن که سهوی بوده یعنی یه وسیله اطفای حریق نداشتن که بدبخت ها رو خاموش کنند و ذبحشون کنند که درد نکشند اگر واقعا یهویی بوده.
چرا با این عوضی ها هیچ برخوردی نمیشه چرا اعتقادات مردم را به شکل انگلیسی از بین می برند و کسی مجازاتشون نمی کنه این فقط سوزاندن چند تا حیوون نیست بلکه افکار و اعتقادات و قلب مردم رو می سوزانند. امید وارم به حق ابا عبدالله مسببینش توی آتش هم دنیا و هم آخرت بسوزند که اینقدر کثیف و پست و جانی هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۳۱ شهريور ۱۳۹۷
امیدوارم طبیعت مجازاتتون کنه.آخه این کارها چیه. امام حسین هم خودش راضی به اینکارای شما نیست. امام حسین خودش به حیوانات غذا میداد تا گرسنه نباشن و غذای خودش رو با اونها شریک میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۲۸ شهريور ۱۳۹۷
این کار نمیتونه سهوی بوده باشه! احتمالا میخواستن موقعی که خیمه آتیش میگیره پرنده ها پرواز کنن و یک صحنه رومانتیک خلق کنن! غافل از اینکه پرنده ها ی زبون بسته همون لحظه اول از شدت گرما بی حال شدن. به هر حال باید عاملین این جنایت بزرگ مجازات بشن
آخرین اخبار