مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان عنوان کرد؛

مهارت آموزی برای توسعه اشتغال جهاد در راه خداست

مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان گفت: مهارت آموزی برای توسعه اشتغال جهاد در راه خداست و همه باید برای نزدیکی به خدا در این جهاد شرکت فعالانه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  عبدالنبی سواعدی، مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان بیان داشت: توسعه تعامل و هم افزایی بین مراکز و دستگاه های اداری و آموزشی در حوزه مهارت آموزی لازم است چرا که باتعامل و هم افزایی درون دستگاهی وبین دستگاهی تحقق اهداف آموزشی میسرمی شود.

وی افزود: بهره برداری از طرح ها و ایده های نوین دیگر استان ها در استان ایده از قبیل معین اقتصادی ، ایده وقف مهارتی سبب ایجاد تحول در آموزش شد و توسعه مهارت را بدنبال دارد.

سواعدی عنوان کرد: انحرافات آموزش نیروی مسلح رصد و گزارش دقیق و با مصداق برای اثر بخش آموزش سربازان تهیه شود .

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان گفت: با آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها برنامه آموزشی هدفمند برای توانمند سازی دانشجویان تدوین و اجرا تادانشجویان در دوران تحصیل از این فرصت برای توانمندسازی و تضمین اشتغال پس ازفارغ التحصیلی بهره مند شوند.

وی خواستار تهیه گزارش اشتغال محور از آموزش های مهارتی در بخش دولتی و خصوصی شد اساس آموزش فنی و حرفه ای در کشور اجرای آموزش های سفارش محور است .

سواعدی افزود:گردهمایی ارایه طرح ها وتجارب موفق الگوها و ایده های جدید در جهت پیشرفت اهداف سازمانی در مهر ماه برگزار خواهد شد .

انتهای پیام/م

لزوم مهارت آموزی برای اشتغال و توسعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.