مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان گفت: راه اندازی مرکز آموزشی فنی و حرفه ای در شهرستان کارون نیازمند اعتبار است.

عبدالنبی سواعدی، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان درخصوص پروژه مرکز آموزش فنی و حرفه ای در شهرستان کارون در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان داشت: در صورتیکه اعتبار لازم برای این پروژه تامین شود، تا پایان سال جاری تکمیل و راه اندازی خواهد شد.

وی تصریح کرد: این مرکز در زمینی به مساحت 3 هزار متر مربع و با زیر بنای 2 هزار و 268 متر مربع درحال احداث است که با بهره برداری از این پروژه 3 هزار مترمربع به فضای آموزشی مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان افزوده می شود.

سواعدی با اشاره به اینکه در حال حاضر جوانان شهرستان کارون از مراکز آموزشی استیجاری و در رشته های مختلف مهارتی از خدمات فنی و حرفه ای بهره مند می شوند، اذعان داشت: برای تکمیل ساختمان فنی و حرفه ای مذکور باید اعتبار لازم اختصاص داده شود.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان این پروژه را یکی از برنامه های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان برای تقویت زیرساخت های آموزشی در شهرستان کارون عنوان کرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه این مجموعه باعث رشد و شکوفایی جوانان با استعداد منطقه می شود افزود: این مرکز با اختصاص اعتبارات جدید مجهزتر شده و رشته های نوین متناسب با نیاز بازار کار ارائه خواهد داد.

انتهای پیام/گ

بهره برداری از مرکز آموزش فنی و حرفه ای

برچسب ها: فنی و حرفه ای ، مهارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.