نماینده مردم ایلام در مجلس گفت:باید همه تلاش کنیم زمینه آرامش خاطر زوار عتبات عالیات را فراهم آوریم و با توجه به ضعف زیرساخت های ارتباطی و جاده ای استان ایلام باید این امر در اولویت قرار گیرد.

ضعف زیرساخت های ارتباطی و جاده ای استان ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;سلام امینی نماینده مردم ایلام در مجلسعنوان کرد: این پروژه در راستای بهبود راه های مواصلاتی استان بویژه با توجه به تردد میلیونی زائران عتبات عالیات از مرز بین المللی مهران به تصویب رسیده است.

وی اظهار کرد: قرار است در چارچوب این پروزه مسیر کرمانشاه به ایلام و سپس مهران به بزرگراه تبدیل شود ولی در حوزه استحفاضی استان کرمانشاه پیشرفت چندانی ندارد.

 نماینده مردم ایلام در مجلس افزود: امیدواریم مسئولان وزارت راه و شهرسازی نسبت به اجرای این پروژه اهتمام بیشتری داشته باشند و در استان کرمانشاه نیز با توجه به اهمیت این پروژه روند ساخت آنرا با جدیت بیشتر دنبال کنند.

امینی ادامه داد: بدون شک اجرای این پروژه دارای منافع ملی است چراکه توجه به مقوله اربعین مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و در ابعاد بین المللی نیز برای جمهوری اسلامی ایران از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی یادآورشد: در مسیر ایلام به مهران تلاش های بسیاری برای بهبود جاده های ارتباطی و حذف نقاط حادثه خیز برداشته شده و امیدواریم هر چه زودتر بتوانیم شاهد تکمیل بزرگراه کرمانشاه به ایلام و در نهایت مرز بین المللی مهران باشیم.

انتهای پیام/ د

ضعف زبر ساخت های ارتباطی ایلام

برچسب ها: اربعین ، وضعیت راه ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.