نماینده مردم همدان در خانه ملت گفت: پارک علم و فناوری استان همدان تا ۲۲ بهمن امسال تکمیل خواهد شد.

پارک علم و فناوری همدان تا 22 بهمن تکمیل می شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، امیر خجسته، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در بازدید از روند اجرای پارک علم و فناوری استان با اشاره به اینکه این طرح یکی از طرح‌های موردنیاز استان به ویژه برای تحقق اقتصاد مقاومتی است، گفت:: با حمایت مجمع نمایندگان و میران استان تلاش می‌کنیم پارک علم و فناوری تا ۲۲ بهمن امسال تکمیل شود.

خجسته افزود: پارک علم و فناوری همدان ۲۱ هکتار مساحت و ۶ هزار متر مربع زیربنا دارد و تاکنون برای ساخت آن ۱۲ میلیارد تومان هزینه شده است و اعتبار مورد نیاز آن برای تکمیل هم اختصاص خواهد یافت.

مدیر پارک علم و فناوری استان هم با اشاره به اینکه هم به لحاظ جذب واحد‌های فناور و دانش بنیان و هم به لحاظ تملک دارایی و ساخت و ساز در غرب کشور پیشتاز هستیم، یادآور شد: این پارک هم اکنون در کشور درجه ۲ محسوب می‌شود که با تکمیل ساختان درجه یک خواهد شد.

کزاری با اشاره به نظارت پارک و علم فناوری بر فعالیت ۵۴ شرکت دانش بنیان مستقر و غیرمستقر در استان همدان، افزود: بیش از ۱۵۰ واحد فناور بخش کانونی در استان مستقر هستند.

انتهای پیام/ د

تکمیل پارک علم و فناوری همدان تا 22 بهمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.