رئیس پلیس پیشگیری استان به منظور آگاهي شهروندان و عزاداران حسيني (ع) در راستای کاهش جرائم وپيشگيری از وقوع جرم، توصيه هایی ارائه کرد. 

توصیه های پلیس پبه شهروندان در شب های عزاداری محرم  سرهنگ "علی جهان آرا در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  اظهار داشت: بهتر است شهروندان از تردد و پارک خودرو در خیابان‌هایی که هیات‌های عزاداری در آن‌ها حرکت می‌نمایند خودداری و همچنین عزادارانی که لباس مشکی و تیره بر تن دارند برای گذر از عرض خیابان احتیاط کنند.

وی افزود: شهروندان خوب است در شب‌های عزاداری محرم بیش از گذشته مراقب کودکان و فرزندان خردسال خود باشند و هرگز آن‌ها را در محل‌های شلوغ رها نکنند.

سرهنگ جهان آرا یادآوری کرد: همچنین بهتر است شهروندان از آراستن فرزندان خردسال خود خصوصا دختر بچه‌ها به طلا و جواهر پرهیز کنند که مورد طمع افراد مجرم قرار نگیرند.

رئیس پلیس پیشگیری استان کرمانشاه گقت: مورد دیگری که باید مدنظر شهروندان قرار داشته باشد این است که تا حد امکان منزل مسکونی خود را خالب نگذارند و خودرو‌های خود را به وسایل ایمنی تجهیز کنند.

وی در پایان گفت: بهتر است همشهریان در صورت امکان خودروی خود را برای توقف‌های کوتاه مدت نیز در پارکینگ منزل و یا پارکینگ‌های عمومی پارک کنند.

انتهای پیام/ز

 


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.