آیت الله علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه گفت:فلسفه قیام امام حسین علیه السلام احیاء امر به معروف و نهی از منکر بود.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، آیت الله علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه امروز به بیان نقش سازنده و تاثیر گذاری فریضه امر به معروف و نهی از منکر در تمامی ابعاد جامعه پرداخت و گفت: این فریضه الهی روح و اساس دین است و جامعه را به سمت کمال مطلوب هدایت می کند.

خطیب نماز جمعه در ادامه به توطئه‌های آمریکا علیه ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: امروز هدف جنگ اقتصادی و تبلیغاتی استکبار علیه ملت ایران اسلامی القای یاس و نا امیدی در بین مردم است پس باید همه با هوشیاری و تاسی از نهضت سید و شهدا در برابر یزیدیان زمان مقاومت و ایستادگی داشته باشیم.

وی همچنین در ادامه خاطر نشان کرد، حرکت در مسیر ولایت فقیه، تلاش‌های شبانه روزی و نگاه به توان داخل موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان این مرزو بوم خواهد شد

نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از خطبه‌ها در آستانه سالروز تاسوعا و عاشورای حسینی بر عزاداری‌های با محتوی و برگرفته از آموزه‌های اسلامی تاکید کرد.

گفتنی است نمازگزاران کرمانشاهی در پایان با قرائت قطع نامه‌ای در هفت بند بر احیای امر به معروف و نهی از منکر تاکید کردند.

انتهای پیام/ز

 هدف جنگ اقتصادی و تبلیغاتی استکبار  القای یاس و نا امیدی در بین مردم است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.