مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ایجاد اشتغال و تثبیت اشتغال عزم ملی، خرد جمعی و همراهی و تعامل همه دستگاه های اجرایی را می طلبد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ دکتر حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در اولین بازدید خود از ادارات شهرستانهای تابعه به صورت سرزده به همراه مختار احمدی معاونت اشتغال وارد شهرستان سنقر شد.
عزیزی در دیدار حجت الاسلام صفری امام جمعه شهرستان کرمانشاه گفت: روحانیون، علماء و ائمه جمعه همیشه در تمامی مراحل و برهه های انقلاب پشتیبان و همراه مسئولان بوده و بهره مندی از نظرات و ارشادات ایشان، حرکت به جلو را تسریع کرده است به همین دلیل برخود واجب دانستم در آستانه ورودم به شهرستان از راهنمایی ها و نظرات حضرت عالی به خصوص در مبحث اشتغال مشورت بگیرم.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: ایجاد اشتغال و تثبیت اشتغال موجود عزم ملی، خرد جمعی و همراهی و تعامل همه دستگاه های اجرایی را می طلبد و بهبود وضعیت موجود زمانی محقق می شود که همه با هم در خصوص اشتغال که دغدغه تمامی مسئولین ارشد نظام مقدس جمهوری اسلامی است برنامه تدوین شده داشته باشیم.
عزیزی گفت: یکی از برنامه های این مدیریت، تعریف و تدوین برنامه اشتغال شهرستانی و ابلاغ آن به شهرستان هاست و قطعاً بعد از تدوین این برنامه انتظار تحرک و تلاش بیشتر از شهرستان ها را دارد و امیدواریم حجت الاسلام حاج آقا صفری، در خطبه های نماز جمعه، بیش از گذشته بر حمایت از برنامه های اشتغال تاکید فرموده و جامعه هدف ، بویژه بخش خصوصی را به همراهی برای اجرای این برنامه ها تشویق نمایند.
عزیزی در ادامه سفر خود در فرمانداری سنقر حضور یافته و با معصومی زاده فرماندارسنقر و کلیایی دیدار داشت.
در این دیدار مشکلات پرداخت تسهیلات طرح های اشتغال زا، بالاخص در بخش روستایی و همچنین مباحث آماری در انعقاد و پرداخت تسهیلات از طرف فرماندار مطرح گردید .
از جمله مشکلات مطرح شده موضوع 150 طرح خود اشتغالی در مشاغل خانگی ، فرش دستباف بود که در همین جلسه تعیین تکلیف و مقرر شد هر 150 طرح در اولین کمیته فنی برای معرفی به بانک مطرح گردد.

حسن عزیزی سپس به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان سنقر رفته و از نزدیک با همکاران این شهرستان دیدار نمود و گفت: علیرغم اینکه وزارت متبوع برنامه ها و ماموریت های زیادی در حوزه های مختلف دارد اما ضمن اجرای این ماموریت ها آنچه در حال حاضر بیش از هر چیزی پرداختن به آن ضرورت دارد اشتغال و مباحث مربوط به آن است.
عزیزی گفت: اینکه در اولین دیدارم معاون اشتغال را همراه خود دارم پیام ویژه ای دارد و آن این است که همگی ارباب جمعی اداره اشتغال هستیم. یعنی، ایجاد اشتغال، کنترل چالش های ناشی از بیکاری و تثبیت اشتغال موجود از اهداف اصلی ادارات تابعه می باشد و انتظار دارم تمامی مشکلات را کنار بگذاریم و یک دست و واحد برای اشتغال پروژه تعریف کنیم، برنامه ارائه دهیم و در اجرای برنامه هاف تعامل ویژه داشته باشیم.
گفتنی است: عزیزی در پایان این دیدار بر تلاش و فعالیت بیشتر کمیته های اشتغال در شهرستان ها با همت روسای شهرستان ها تاکید کرد.

 

انتهای پیام/پ
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از شهرستان های کرمانشاه بازدید کرد


برچسب ها: اشتغال ، اداره تعاون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.