مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: سیزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر با حضور مقامات برجسته کشوری، تعاونگران، پیشکسوتان و مدیران ارشد بخش تعاونی در شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

داوود یاوری در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت: در راستای شناسایی و معرفی الگوهای برتر بخش تعاون و به منظور فراهم نمودن زمینه‌های گسترش و ارتقای روحیه تعاونی و نمونه‌پروری در بخش‌های مختلف اقتصادی در کل کشور، سیزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر با حضور مقامات برجسته کشوری، تعاونگران، پیشکسوتان و مدیران ارشد بخش تعاونی در شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این جشنواره پس از اتمام مهلت ثبت‌نام تعاونی‌ها در تاریخ ۱۶ تیرماه جاری، داوری اولیه توسط ادارت کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌ها به عمل آمده و پس از آن کارگروه علمی و داوری ستاد انتخاب نهایی را انجام خواهند داد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: لازم است تعاونی ها و اتحادیه‌های داوطلب، چک لیست مستندات را به دقت مطالعه و مدارک لازم را تهیه کنند، ضمنا مسئولیت تکمیل پرسشنامه‌های عمومی و اختصاصی بر عهده تعاونی یا اتحادیه بوده و ستاد برگزاری در این خصوص مسئولیتی نخواهد داشت.

یاوری  بیان  کرد: درصورت بروز هرگونه مشکل در مراحل ثبت‌نام ، ابتدا با رابط ستاد مستقر در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تماس حاصل و درصورت عدم پاسخگویی، پرسش خود را با شماره های ۰۲۱۸۸۵۲۰۰۷۷-۰۲۱۸۶۷۳۲۲۴۸- ۰۲۱۸۶۷۳۲۱۰۸ طرح کنید.

 

وی ادامه داد:  هدف از انتخاب تعاونی های برتر سال 97 توسعه و ترویج فرهنگ تعاون  در جامعه  معرفی توانمدی های بخش تعاون به اقشار مختلف جامعه و مسئولین است  و هم چنین ارج نهادن  به زحمات تلاشگران بخش تعاون و ارتقا  جایگاه و اهمیت تعاون و مشارکت جامعه است.

یاوری بیان کرد:  معرفی الگوهای برتر  و ایجاد فضای مناسب برای انتقال  دانش رسمی و بومی در تعاون و توسعه مشارکت های مردمی از دیگر اهداف این جشنواره است.

وی گفت: برای ورود به رقابت انتخاب تعاونی های برتر  باید حداقل سه سال از فعالیت تعاونی ها گذشته باشد و تعاونی زیان ده نباشد.

یاوری ادامه داد:  کارکنان از شرایط قانون کار و بیمه برخوردار باشند و و استانداردهای اجباری تولید  یا خدمات رعایت شده باشد.

وی گفت:شرکت کنندگان تا 20 تیرماه می توانند اطلاعات ثبت شده را ویرایش کنندو داوری تعاونی های برتر در  مرحله استانی از 20 تا 27 تیرماه برگزار می شود.

انتهای پیام/ز

تعاونی های برتر  باید حداقل سه سال از فعالیت تعاونی ها گذشته باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.