مدیر اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی شهرستان کرمانشاه گفت:در حال حاضر در این شهرستان 4 هیات تشخیص و2 حل اختلاف به مشکلات جامعه کارگری و کارفرمایی در اسرع وقت رسیدگی می کنند.

مدیر اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی شهرستان کرمانشاه   در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  گفت: پاسخگویی شفاف به مراجعین در اولویت ماموریت های وزارت متبوع قرار داشته ودر حال حاضر در این شهرستان 4 هیات تشخیص و2 حل اختلاف به مشکلات جامعه کارگری و کارفرمایی در اسرع وقت رسیدگی می نمایند، البته گاها بدلیل ترافیک کاری بصورت فوق العاده تا دو هیات هریک از مراجع افزایش می یابد.


امامی همچنین با اشاره به اقتصاد مقاومتی بر مشارکت مردم و تقویت بخش خصوصی تاکید کردو ادامه داد :یکی از ارکان مشارکت مردم در توسعه اقتصادی که منجر به ارتقا تولید داخلی و حفظ اشتغال می شود تعاونی ها هستند که در حال حاضر در شهرستان کرمانشاه 728 تعاونی فعال با اشتغال 8887وعضویت 670800مرد و22782زن عضو مشغول فعالیت هستند.


رییس تعاون کار شهرستان کرمانشاه به میزان تسهیلات تخصیصی از محل اشتغال فراگیر و روستایی و عشایری نیز اشاراتی داشت و گفت:سهم این تسهیلات که با توجه به میزان سود و شرایط آن در نوع خود بی نظیر است در شهرستان از محل اشتغال روستایی در فاز اول 26 میلیارد تومان است که 135 طرح با اعتبار 113 میلیارد تومان پیش پذیرش شده است.

و ی ادامه داد:تاکنون 33 طرح نیز پس از تایید نهایی کمیته فنی به بانک های عامل معرفی شده است، که امیدواریم با مشارکت مردم و بخش خصوصی این تسهیلات بتواند مسیر تغییر و تحولی خوب را در استان را رقم زند ضمن اینکه سهم همه شهرستان ها در اشتغال فراگیر بصورت شناورتعیین شده است.

انتهای پیام/ز

 

 33 طرح اشتغالزایی به بانک های عامل معرفی شده است

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.