فعالیت دفتر موکب احمدبن موسی (ع) در حرم شاهچراغ (ع) شروع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ میلاد امیر‌ی‌نژاد مسوول کمیته اطلاع‌رسانی موکب احمد بن موسی (ع) گفت: این دفتر همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ پذیرای پاسخگویی به سوالات مردم است و کسانی که علاقه‌مند به خدمات‌رسانی به زائران امام حسین (ع) هستند می‌توانند با مراجعه به این دفتر برای حضور در موکب احمد بن موسی (ع) نام‌نویسی کنند.

وی با بیان اینکه تمام هزینه‌هایی موکب احمد بن موسی (ع) از محل کمک‌های مردمی و نذورات مردم تامین می‌شود و ریالی از بودجه دولتی هزینه نمی‌شود، افزود: مردم می‌توانند برای کمک به این موکب نذورات خود را به دفتر موکب واقع در شاهچراغ (ع) تحویل دهند.

امیر‌ی‌نژاد تصریح کرد: امسال تمام موکب‌های استان فارس در مسیر پیاده‌روی اربعین با نام «احمد بن موسی (ع)» نامگذاری می‌شوند.
مسوول کمیته اطلاع‌رسانی موکب احمد بن موسی (ع)، ادامه داد: سر در ورودی همه این موکب‌ها با یک تابلو به نام احمد بن موسی (ع) مزین می‌شوند و به زودی آدرس و کروکی دقیق این موکب‌ها به زائران اعلام می‌شود.

امیری نژاد بیان کرد: موکب «احمد بن موسی (ع)» امسال مثل سال‌های قبل پذیرای زوار خواهد بود و امسال در این موکب خدمات متفاوت‌تری به زوار ارائه خواهد شد.

پارسال موکب احمد بن موسی (ع) ۱۲ روز پذیرای زائران کربلا بود و در این ۱۲ روز خدماتی مانند اسکان، اطعام، خدمات درمانی، خدمات رایگان و صلواتی مثل استحمام، شستشوی لباس، اتو و واکس به زائران ارائه شد.
انتهای پیام/ر

راه اندازی دفتر موکب حضرت احمدبن موسی (ع) در حرم شاهچراغ (ع)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار