موکب شماره ۲ سازمان اوقاف و امور خیریه جهت ارائه خدمات رفاهی به زائران در حال بازگشت در منطقه مرزی شلمچه برپا شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ جواد یزدانی روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: همزمان با پایان یافتن مراسم پیاده روی اربعین حسینی (ع) و باتوجه به بازگشت زائرین و عزاداران به کشور و لزوم خدمت رسانی و پشتیبانی از جمعیت زائران که در حال بازگشت هستند موکب شماره ۲ سازمان اوقاف و امور خیریه در منطقه مرزی شلمچه افتتاح شده است.

وی افزود: همچنین باتوجه به همکاری و رایزنی صورت گرفته با ستاد اربعین در استان خوزستان این موکب به منظور پذیرایی از زائرین ایرانی و غیرایرانی که از مرز شلمچه وارد کشور می‌شوند در منطقه صفر مرزی راه اندازی شده است.

یزدانی ادامه داد: این موکب روزانه پذیرای بیش از ۲ هزار نفر زوار حسینی است که در قالب غذای گرم در وعده‌های ناهار و شام، پذیرایی از زائرین، بسته‌های کیک و کلوچه، آب‌معدنی، شیرکاکائو، خرما ازجمله خدماتی است که تا روز دوشنبه ۲۲ آبان ماه به زائرین ارائه می‌شود.

وی بیان کرد: تمام خدماتی که در این موکب ارائه می‌شود از محل موقوفات استان‌های فارس، کهگیلویه و بویر احمد، بوشهر و هرمزگان است که زائرانی که از منطقه مرزی شلمچه وارد کشور می‌شوند پس از خروج از پایانه مرزی شلمچه در محل سمت راست کمرگ منطقه آزاد اروند می‌توانند به این موکب مراجعه کنند و از خدمات این موکب بهره‌مند شوند.
انتهای پیام/ر

برپایی موکب اوقاف فارس در نقطه صفر مرزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار