تیم فوتبال یوونتوس مایل است برای بازگرداندن ستاره فرانسوی شیاطین سرخ به تورین بازیکن آرژانتینی خود را به منچستریونایتد منتقل کند.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یوونتوس مایل است پل پوگبا بازیکن سابق خود را از منچستریونایتد پس بگیرد و برای هموار ساختن راه این انتقال حاضر است پائولو دیبالا را به اولدترافورد منتقل کند.
بازیکن آرژانتینی یووه از زمان ورود کریستیانو رونالدو به این تیم جای خود را در ترکیب بیانکونری از دست داده و اگر ماسیمیلیانو الگری او را بازیکن مازاد اعلام کند، بانوی پیر حاضر است این بازیکن را به علاوه مبلغی پول برای جذب پل پوگبا بازیکن سابق خود ،به منچستریونایتد پیشنهاد بدهد.
با توجه به این که ارزش دیبالا 100 میلیون پوند تخمین زده می شود، یووه 50 میلیون پوند نیز به صورت نقدی به یونایتد پیشنهاد خواهد کرد تا آنها را به فروش هافبک فرانسوی خود متقاعد کند و به این ترتیب ارزش این قرارداد به 150 میلیون پوند خواهد رسید.

با توجه به رابطه تیره پوگبا با خوزه مورینیو آینده این بازیکن فرانسوی در هفته های اخیر تحت بررسی دقیق قرار گرفته است. برای اینکه یونایتد حاضر به فروش پوگبا شود، معامله باید بسیار وسوسه انگیز باشد. و این فرصت پیش آمده برای جذب یکی از بهترین مهاجمان جهان می تواند این قرارداد را برای طرفداران من یونایتد  قابل قبول کند.

پوگبا سال 2009 در سن 16 سالگی  از تیم لو آوره فرانسه به آکادمی منچستریونایتد پیوست و پس از سه سال حضور در این تیم  سال  2012 منچستریونایتد را به عنوان بازیکنی جوان  و  با رقمی ناچیز ترک کرد  و راهی یوونتوس شد و پس 4 سال با قراردادی به ارزش 110 میلیون یورو به اولدترافورد برگشت.


بیشتر بخوانید:

 


انتهای پیام/


معاوضه دیبالا با پوگبا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار