مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال یوونتوس در آستانه پیوستن به تیم آث میلان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نوشته رسانه های ایتالیایی لئوناردو مدیر فنی میلان در آستانه توافق با گونزالو ایگواین مهاجم یوونتوس است.

لئوناردو روز گذشته در برلین با برادر و نماینده ایگواین، ملاقات کرد.
این جلسه چهار ساعت طول کشید و در حالی که هیچ اظهار نظری برابر دوربین های  رسانه ها ارائه نشد، دو طرف احساس خوبی درباره این جلسه داشتند.

گفته می شود یووه با انتقال قرضی ایگواین به میلان با 18 میلیون یورو موافقت کرده و چنانچه روسنری ها خواستار خرید قطعی این مهاجم باشند باید 36 میلیون یوروی دیگر بپردازند.

ایگواین همچنین هدف چلسی است، اما مذاکرات دو طرف به دلیل درخواست های این بازیکن ملی پوش آرژانتین برای امضای قرارداد بلند مدت متوقف شد.

در مقابل، میلان، با امضای قرارداد طولانی مدت با بازیکنان بالای 30 سال مشکلی ندارد.

الگری سرمربی یوونتوس هم تلویحا جدایی ایگواین را تایید کرد.

او در کنفرانس خبری پیش از مصاف یوونتوس با تیم منتخب MLS در آمریکا ،در این باره گفت: کارهای نقل و انتقالات را همیشه باشگاه انجام می دهد. ما هر روز اخباری درباره این موضوع می‌شنویم. "

"من اینجا (در اردوی پیش فصل یوونتوس در آمریکا) حتی یک مهاجم بزرگسال  هم ندارم پس باید دید که وقتی به ایتالیا برمی‌گردیم اوضاع چگونه خواهد بود. 17 آگوست زمانی که پنجره بسته می شود، یوونتوس مثل همیشه تیمی رقابتی خواهد بود.

گفتنی است الگری در حالی تیمش را به ایالات متحده برده که به ستاره های هجومی خود از جمله دیبالا و رونالدو و دیگو کاستا که در جام جهانی حضور داشتند مرخصی داده است.
انتهای پیام/


توافق ایگواین با یووه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار