سرمربی تیم ملی آرژانتین برای دو بازی دوستانه تیمش در ماه مارس، 23 بازیکن را به تیم ملی این کشور دعوت کرد که نام ایکاردی و دیبالا در این فهرست نیست.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان خورخه سامپائولی سرمربی تیم ملی آرژانتین اسامی بازیکنان خود برای دو دیدار تدارکاتی برابر ایتالیا و اسپانیا را اعلام کرد که در میان آنها نام گونزالو ایگواین مهاجم یوونتوس نیز به چشم می خورد اما از پائولو دیبالا دیگر بازیکن یووه و مائورو ایکاردی مهاجم اینترمیلان خبری نیست.


در ابتدای آغاز دوران مربیگری سامپائولی، ایکاردی به نظر می رسید ایگواین را از تیم ملی آرژانتین بیرون رانده است، اما درخشش اخیر مهاجم یووه باعث شد او دوباره به تیم ملی دعوت شود.


کاپیتان اینتر، با مشکلات ناشی از آسیب دیدگی، سال 2018 آغاز کرده است، اگرچه فاکس اسپورت عملکرد ناکارآمد او برای آلبی سلسته و «تنش» با لیونل مسی و دیگر هم تیمی ها، را به عنوان دلایل حذف او بر می شمرد.
این در حالی است که روز سه شنبه فاکس اسپورت خبر داده بود که ایکاردی به دلیل تنش با دیگر بازیکنان تیم ملی به جام جهانی نخواهد رفت.
تیم سامپائولی روز 23 مارس (سوم فروردین) برابر ایتالیا و چهار روز بعد مقابل اسپانیا (هفتم فروردین) دو دیدار تدارکاتی برگزار خواهد کرد.

 

فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی آرژانتین به شرح زیر است:

دروازه‌بان‌ها: سرخیو رومرو(منچستریونایتد)، نائوئل گوسمان (تیگرس) و ویلی کابایرو (چلسی)

مدافعان: فدریکو فاتزیو (رم)، روماریو فونس موری (اورتون)، مارکوس روخو (منچستریونایتد)، گابریل مرکادو (سویا)، نیکلاس تالیافیکو (آژاکس) و نیکلاس اوتامندی(منچسترسیتی)،سالویو 
هافبک‌ها: لئنادرو پاردس(زنیت سنت پترزبورگ)، خاویر ماسکرانو (هبئی فورچون چاینا)، اور بانگا (سویا)، جووانی لوسلسو (پاری‌سن‌ژرمن)، مانوئل لانسینی (وستهام)، مارکوس آکونا (اسپورتینگ لیسبون) و لوکاس بیلیا (میلان)

مهاجم: لیونل مسی(بارسلونا)، سرخیو آگوئرو (منچسترسیتی)، آنخل دی‌ماریا (پاری‌سن‌ژرمن)، گونسالو ایگواین (یوونتوس) و دیه‌گو پروتی (رم)
انتهای پیام/


ایگواین به تیم ملی دعوت شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار