لیونل مسی معتقد است در صورتیکه آرژانتین قهرمان جام جهانی شود مسیر روزاریو تا سن نیکلاس( زادگاه مسی تا یک محل مقدس) را پیاده خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان برخی هواداران فوتبال‌آرژانتین معتقدند بازی هایی که مسی در تیم بارسا انجام می دهد را در تیم ملی کشورشان به نمایش نمی گذارد و برخی حتی پا را فراتر از این گذاشته بودند به او انگ بی تعصبی هم نسبت داده بودند.

در صورتی که تیم ملی آرژانتین فاصله کمی تا حذف از جام جهانی 2018 روسیه فاصله داشت اما لئو در بازی پایانی مرحله مقدماتی جام جهانی 2018روسیه در منطقه کانمبول کاری کرد کارستان و با زدن 3گل یک تنه آلبی سلسته را راهی جام جهانی کرد.

پس از این اتفاق خوشایند مسی در مصاحبه با تیک اسپورت در مورد شرایط تیم آرژانتین گفت: معتقدم نباید کار را به روز آخر می کشاندیم و باید زودتر از این ها جواز صعود به روسیه را دریافت می کردیم با این حال خوشحالم که اکنون به جام جهانی رسیده ایم. متاسفانه انتقادات زیادی به ما و نیز سرمربی تیم می شود. معتقدم سامپائولی شایسته هدایت آرژانتین است و از آن دسته مربیانی است که می داند از بازیکنانش چه می خواهد. ما دیگر به این انتقادات غیرمنصفانه عادت کرده ایم.

او در پایان درمورد اینکه آیا آنها می توانند قهرمان جام جهانی شوند یا خیر،اظهار کرد: در صورتی که قهرمان جام جهانی شویم،این قول را می دهم که پیاده به سن نیکولاس (شهری در 61 کیلومتری روساریو) بروم.

انتهای پیام/

پیاده روی مسی از روزاریو تا سن نیکلاس پس از قهرمانی در جام جهانی 2018

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۲۰ دی ۱۳۹۶
انشاالله
آخرین اخبار