رقابتهای فوتبال باشگاهی در اروپا، امروز پیگیری می شود که مهمترین این مسابقات را بررسی می کنیم.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رقابتهای فوتبال باشگاهی در اروپا، امروز(یکشنبه 25 شهریور) پیگیری می شود که مهمترین این مسابقات را بررسی می کنیم.

سری آ ایتالیا

یوونتوس - ساسولو (ساعت 17 و 30 دقیقه)

شاگردان آلگری در حالی در چهارمین هفته رقابت های سری آ در خانه از ساسولو پذیرایی می کنند که در سه هفته ابتدایی این رقابتها سه پیروزی به دست آوردند و به دنبال چهارمین پیروزی پیاپی هستند. یوونتوس پس از این مسابقه باید در لیگ قهرمانان به میدان برود و دیداری بسیار سخت و حساس چهارشنبه شب در ورزشگاه مستایا مقابل والنسیا خواهد داشت. تیم های یوونتوس و رم با یک برنامه ریزی عجیب از سوی فدراسیون فوتبال ایتالیا برخلاف تیم های دیگر که شنبه در لیگ بازی کردند، امروز به میدان می روند. البته آلگری انقدر بازیکن خوب در ترکیب تیمش زیاد دارد که می تواند به صورت چرخشی از آنها استفاده کند تا بازیکنان استراحت هم داشته باشند. یکی از دغدغه های اصلی هواداران یووه ، گل نزدن رونالدو در این تیم است و باید در در بازی امشب فوق ستاره پرتغالی می تواند بالاخره با پیراهن یووه گلزنی کند یا خیر.

گفته می شود آلگری پس از دو بازی نیمکت نیشن کردن دیبالا، ستاره و شماره 10 یووه، در این بازی از او در ترکیب اصلی استفاده خواهد کرد. این سرمربی در کنفرانسش اعلام کرد به چند بازیکن اصلی تیمش از جمله پیانیچ، بونوچی، کیلینی و ساندرو در بازی امشب استراحت خواهد داد و امره جان برای نخستین بار در ترکیب ثابت یووه قرار می گیرد.

در طرف مقابل ساسولو نیز فصل را بسیار خوب آغاز کرد و پس از پیروزی در هفته نخست مقابل اینتر، در هفته دوم از شکست مقابل کالیاری در دقیقه 99 گریخت و به تساوی دست یافت و در هفته سوم در دیداری پرگل پنج بر سه جنوا را شکست داد تا با هفت امتیاز پشت سر یوونتوس در رتبه دوم جدول قرار بگیرد.

 

  • پنج مصاف آخر دو تیم با پیروزی یوونتوس به پایان رسیده است، از جمله بازی آخر که یووه هفت بر صفر با هت تریک هیگواین حریف را شکست داد.
  • ساسولو مقابل یوونتوس بیش از هر تیم دیگری در سری آ شکست خورده است(8 باخت)
  • با هفت امتیاز از سه مسابقه ساسولو ، رکورد دو فصل پیش خود که بهترین شروع آنها در تاریخ سری آ بود برابری کرد.
  • کریستیانو رونالدو در فصل گذشته لالیگا در هفته چهارم نخستین گلش را به ثمر رساند و باید دید در این فصل نیز موفق به این کار می شود یا خیر.
  • کوین پرینس بواتنگ هافبک غنایی ساسولو در دو بازی قبلی این تیم گل زده است و هیچ گاه موفق نشده در سه بازی متوالی در سری آ گلزنی کند.

//////تاپ 12 شب /// پیش بازی لیگ‌های اروپایی

رم - کیه وو (ساعت 15)

گرگهای شهر رم امروز در حالی میزبان کیه وو هستند که هواداران این تیم به شدت از فروش ستاره های تیم و نتایج نه چندان جالب این فصل عصبانی هستند. رم در فصل نقل و انتقالات چند ستاره خود از جمله آلیسون، ناینگولان و استروتمن را که نقش زیادی در موفقیت های فصل گذشته این تیم داشتند را فروخت و همین باعث شد تا تیفوسی های رم پس از بازی قبل مقابل میلان و شکست در آن مسابقه اعتراضات زیادی را به مونچی و پالوتا مدیران این تیم کنند و معقتد بودند آنها بیشتر به فکر سود مالی هستند تا موفقیت تیم.

جالوروسی پس از این مسابقه، باید به مادرید سفر کند تا دیداری سخت در لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید داشته باشد.در تیم رم خاویر پاستوره مصدوم است؛ دروسی، فلورنزی و پروتی نیز به تازگی از بند مصدومیت رها شده اند و در لیست دی فرنچسکو حاضر هستند.

در طرف مقابل تیم فوتبال کیه وو شرایط سختی را سپری می کند. این تیم به تازگی به علت تخلفات مالی و پولشویی با کسر سه امتیاز و پرداخت 200 هزار یورو جریمه شد و همچنین  فعالیت رئیس این باشگاه به مدت سه ماه به حالت تعلیق درآمد. الاغ های پرنده که از سه هفته ابتدایی تنها یک امتیاز کسب کرده بود، با کسر این سه امتیاز، اکنون با منفی 2 امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

 

  • رم در 10 بازی آخر خود در سری آ مقابل کیه وو شکست نخورده است.
  • رم دو دیدار اخیر خانگی خود را مساوی کرده است. آخرین بار که آنها سه بازی متوالی در المپیکو مساوی کردند به مارس 2015 برمیگردد.
  • کیه وو 11 مورد از 13 بازی اخیر خارج از خانه اش در سری آ را واگذار کرده است.
  • الشراوی تاکنون 5 بار دروازه کیه وو را باز کرده است؛ بیش از هر تیمی در سری آ.

//////تاپ 12 شب /// پیش بازی لیگ‌های اروپایی

کالیاری - میلان (ساعت 23)

روسونری پس از پیروزی روحیه بخش هفته گذشته مقابل رم، امشب مهمان تیم کالیاری خواهد بود. شاگردان گتوزو از دو بازی قبلی خود یک باخت و یک پیروزی به دست آوردند و به دنبال دومین برد خود در این فصل هستند. بازی هفته نخست میلان با جنوا لغو شد و این تیم دو بازی سخت را تاکنون مقابل ناپولی و رم دو تیم مدعی پشت سر گذاشته است و این بازی کمی به نسبت بازیهای قبل برای آنها آسانتر است.

 

  • گتوزو در این دیدار پاتریک کوترونه زننده گل پیروزی بخش تیمش در دیدار با رم را در اختیار ندارد و در کنار کونتی و استرینیچ مصدومان میلان هستند.
  • کالیاری نیز از سه بازی قبلی خود چهار امتیاز دشت کرده و به دنبال دومین پیروزی فصل خود است.تنها مصدوم کالیاری، لوکا سپیتلی است.
  • میلان 14 مورد از 17 بازی اخیرش مقابل کالیاری را برده است.
  • کالیاری در 72 بازی تاریخش مقابل میلان در سری آ فقط 8 با برنده شده است؛ این رکورد بد در 29 بازی اخیر 1 برد است.
  • کالیاری تاکنون 39 بار به میلان باخته است؛ بیش از هر تیم دیگری، کالیاری به میلان باخته است.
  • هیگواین در 7 بازی مقابل کالیاری موفق به ثبت 6 گل شده است؛ او تاکنون به این تیم نباخته است. (5 برد و 2 تساوی)

//////تاپ 12 شب /// پیش بازی لیگ‌های اروپایی

لیگ برتر انگلیس

وولورهمپتون - برنلی (ساعت 17)

اورتون - وست هم یونایتد (ساعت 19 و 30 دقیقه)

بوندس لیگای آلمان

وردربرمن - نورمبرگ (ساعت 18)

فرایبورگ - اشتوتگارت (ساعت 20 و 30 دقیقه)

لالیگای اسپانیا

لگانس - ویارئال (ساعت 14 و 30 دقیقه)

اسپانیول - لوانته (ساعت 18 و 45 دقیقه)

رئال وایادولید - دیپورتیوو آلاوز (ساعت 21)

سویا - ختافه (ساعت 23 و 15 دقیقه)

لوشامپیونه فرانسه

نانت - ریمس (ساعت 17 و 30 دقیقه)

بوردو - نیمس (ساعت 19 و 30 دقیقه)

مارسی - گنگام (ساعت 23 و 30 دقیقه)


بیشتر بخوانید:اتلتیکو مادرید 1 - ایبار 1/شاگردان سیمئونه از شکست خانگی گریختند


انتهای پیام/

پیش بازی رقابتهای فوتبال در اروپا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار