عملیات ساخت مدرسه ۳ کلاسه با همت یک گروه جهادی در بخش توکهور و هشتبندی آغاز شد.

ساخت مدرسه ۳ کلاسه در توکهور و هشتبندیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،گروه جهادی جواد الائمه در روستای امام آباد بخش توکهور و هشتبندی ساخت مدرسه ۳ کلاسه را آغاز کردند.
حبیب اکبری مسئول گروه جهادی جواد الائمه گفت: این گروه جهادی متشکل از دانشجویان و طلبه‌های استان‌های تهران و قم ساخت این مدرسه را با ۱۵۰ متر زیر بنا در این روستا بنا می‌کنند.
وی افزود: روستای امام آباد بخش توکهور و هشتبندی ۳۰ دانش آموز دارد که در یک کانکس درس می‌خوانند.
مسئول بسیج سازندگی سپاه هرمزگان گفت: بیش از ۷۰۰ گروه جهادی در زمینه‌های عمرانی، پزشکی، فرهنگی و آموزشی در استان فعالیت دارند.
سرهنگ محمدرضا آران افزود: در رزمایش سپاهیان محمد رسول الله ۲ که از نهم شهریور در استان آغاز شده بیش از هزار و ۵۰۰ نفر در قالب ۱۵۷ گروه جهادی به مناطق محروم هرمزگان اعزام شدند.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان میناب نیز گفت: از پارسال تاکنون بیش از ۳۴ مدرسه با همکاری دولت و خیران در شهرستان میناب بازسازی و بهسازی شد.
غلامرضا سالاری میری افزود: ۹۶ مدرسه تخریبی دیگر در شهرستان میناب نیازمند همکاری نیکوکاران است.
وی گفت: پارسال ۴ مدرسه تخریبی به همت نیکوکاران در بخش توکهور و هشتبندی بازسازی شد و ۴ مدرسه تخریبی دیگر در این بخش وجود دارد.
روستای امام آباد با ۸۰ خانوار و بیش از ۴۰۰ نفر جمعیت در ۲۰ کیلومتری مرکز بخش توکهور قرار دارد.
گروه جهادی جواد الائمه از سال ۸۵ ساخت مدرسه، مسجد، خانه مسکونی به نیازمندان، خانه عالم را در مناطق محروم جنوب کشور از جمله کرمان و هرمزگان بر عهده دارند.
انتهای پیام/ز


آغازساخت مدرسه ۳ کلاس به همت گروه جهادی

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.