بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی هرمزگان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،سردار رضا ترابی فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان بندرعباس گفت: بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی هرمزگان آغاز شد.
وی گفت: پارسال پانصد و شصت و هشت طرح عمرانی و محرومیت زدایی با اعتبار صد و هفتاد میلیارد ریال ساخته شد.
سردار رضا ترابی افزود: ۲۴۴ واحد مسکن مددجویی، ۵۶ مسجد، ۱۳ خانه عالم، ۲۹ طرح آب رسانی روستایی و سه پارک محله‌ای از مهمترین طرح‌های محرومیت زدایی و عمرانی است که به همت بسیج سازندگی در هرمزگان ساخته شده است.
وی افزود: در زمینه اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی نیز ۳۸۵ کارگاه با اعتبار بیش از چهل و هشت میلیارد ریال در سال گذشته راه اندازی شده است که برای هزار و ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال شده است.
سرهنگ آران مسئول سازمان بسیج سازندگی هرمزگان نیز پیش از بهره برداری از این طرح‌ها در مراسم قدردانی از فعالان بسیج سازندگی استان گفت: در سال ۹۶ بیش از نوزده هزار و ۸۰۰ نفر از بسیجیان و جهادگران در اردو‌های جهادی یک تا ده روزه به مناطق محروم خدمت رسانی کرده اند.
سرهنگ آران افزود: ساخت مدرسه، سرویس‌های بهداشتی، خانه‌های مددجویی و آب رسانی به مناطق محروم و روستایی از مهمترین خدمات این گروه‌های جهادی بوده است.
در مراسم قدردانی از فعالان بسیج سازندگی هرمزگان از بیش از ۵۰ نفر از فعالان، جهادگران و مجریان طرح‌های بسیج سازندگی قدردانی شد.
از ۱۷ تا ۲۳ اردیبهشت ماه به نام هفته بسیج سازندگی نامگذاری شده است.
انتهای پیام/ز

بهره برداری طرح‌های بسیج سازندگی

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.