دبیران دوره‌ی متوسطه اول استان کرمانشاه، مقام دوم و سوم جشنواره نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری را که شهریورماه جاری در اردوگاه شهید باهنر شهر تهران برگزار شد، کسب کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بسامی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: در مرحله کشوری جشنواره نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری که شهریورماه جاری در اردوگاه شهید باهنر شهر تهران برگزار شد، دبیران دوره اول متوسطه استان کرمانشاه، موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند و برای جامعه‌ی فرهنگی سرزمین سنگ و آب، افتخارآفرینی کردند.

وی گفت : در این جشنواره، در محور اول با عنوان «نوآوری در روش‌های تدریس با تاکید بر روش‌های تلفیقی و مسئله محور طرح مشترک» با موضوع تدریس حرکت ورقه‌های سنگین کره‌های زمین، خانم‌ها: نسرین نامداری، ندا خداداده و شاهدخت ارشدی توانستند رتبه دوم را به خود اختصاص دهند؛ همچنین در محور چهارم نیز با عنوان «نوآوری در روش‌های مشارکت اولیای دانش‌آموزان در فرآیند یادگیری» با موضوع تدریس خون و گروه‌های خونی، خانم‌ها: فیروزه خندان، راشین مفیدی و افسانه پورغفار، به مقام سوم دست یافتند.

وی افزود : نسرین نامداری و شاهدخت ارشدی، به ترتیب سرگروه و عضو گروه درسی علوم تجربی استان، در گروه‌های آموزشی اداره کل هستند.

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری جشنواره نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.