مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه در خصوص ارتقاء و حفظ کرامت مردم در دستگاههای اجرائی تاکید کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین عزیزی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه در خصوص ارتقاء و حفظ کرامت مردم در دستگاههای اجرائی گفت : بر اساس شرح وظیفه و دستورالعمل های ابلاغی از سوی نهاد محترم ریاست جمهوری و شورای عالی اداری همه مدیران و کارکنان دستگاه های اجرائی استان مؤظف هستند ضمن رعایت حقوق مردم و ارباب رجوع در اسرع وقت پاسخگوی درخواست های آنها باشند.

وی گفت : خوشبختانه در استان کرمانشاه این موضوع با حضور جناب آقای مهندس بازوند استاندار محترم بصورت جدی و مستمر در حال اجراست.

وي افزود: این دفتر با بازرسی های موردی و دوره ای مستمر که توسط بازرسان انجام می گیرد ( بصورت محسوس و نامحسوس)، عملکرد فرمانداران، بخشداران، شهرداران و مدیران اجرائی استان را بصورت دقیق مورد نظارت و بازرسی قرارداده و شهروندان محترم در صورت نارضایتی از عملکرد مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی استان می توانند شکایت خود را جهت بررسی و اقدام لازم و قانونی به این دفتر بصورت حضوری و غیر حضوری (تلفن 111 سامد) اعلام نمایند.

مدیرکل بازرسی استاندری در ادامه سخنان خود افزود: به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) «اداره ای که مردم، در آن اداره احساس حقارت کنند آن اداره اداره جمهوری اسلامی نیست». پس لازم است همه مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی و خدمات رسان نهایت سعی و تلاش خود را در جهت رضایتمندی مردم شریف و بزرگوار استان داشته باشند.

وي بيان داشت: همچنين ریاست محترم جمهوری جناب آقای دکتر روحانی به این مهم اهتمام دارند و اخیراً نیز در جشنواره شهید رجایی که در سالن اجلاس سران در تهران برگزار گردید نسبت به "رعایت حقوق مردم و حفظ حرمت آنها" در اسرع وقت، تاکید ویژه داشتند.

 

 

انتهای پیام/د

ارتقاء و حفظ کرامت مردم در دستگاههای اجرائی

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، کرامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.