دومین جلسه هم اندیشی و بازنگری طرح جامع بافق در محل سالن فرمانداری برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  سیدعلی نوروز زاده شهردار بافق در نشست هم اندیشی و بازنگری طرح جامع بافق به تبیین طرح جامع شهری پرداخت و گفت: این طرح، طرحی بلند مدت است که در آن نحوه استفاده از اراضی با توجه به نیاز‌های شهر تدوین و اجرایی می‌شود.

نوروز زاده افزود: برای اجرای این طرح در یک بازه زمانی قرارداد بسته خواهد شد تا منطبق بر نیاز‌های مردم و توسعه پایدار شهری اجرا شود.

وی طرح جامع شهری را جریان نوین خواند و تصریح کرد: در این طرح مردم نظرات خود را اعلام می‌کنند اما هنگامی که طرح شروع شد امکان اعمال نظریات جدید و بازگشت وجود ندارد.

شهردار بافق از مردم به ویژه صاحب نظران و اندیشمندان خواست تا با اعلام نظرات و پیشنهاد‌های مفید و سازنده خود به بهبود این طرح جامع کمک کنند.

ناصرمشهدی زاده مشاور طرح جامع شهری بافق نیز در این نشست گفت: فراخواندن و مشارکت اقشار مختلف مردم بافق و استفاده از نقطه نظرات، پیشنهادات، تجارب و انتقادات سازنده شهروندان بافقی در ایجاد شهری زیبا، مطلوب و با هویت از مهم‌ترین اهداف این نشست بود.

مشهدی زاده افزود: افزایش آگاهی عمومی و ایجاد بینش علمی و تخصصی در شهروندان باعث می‌شود تا با حساسیت و دقت بیشتر، توسعه پایدار شهری را از جهات گوناگون دنبال کنند.

کارشناس طرح جامع شهری، این جلسه را بسیار مفید و ارزنده ارزیابی کرد و گفت: در این نشست مردم در بحث‌های مشارکتی شرکت داشتند و نقطه نظرات خود را به صورت کتبی و شفاهی عنوان کردند که در یک جمع بندی نظرات سازنده در طرح جامع اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/ غ

نشست هم اندیشی و بازنگری طرح جامع بافق برگزار شد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار