استفاده راننده کامیون از تلفن همراه در حین رانندگی و عدم توجه به مسیر منجر به حادثه مرگبار شد.

عدم توجه راننده کامیون به مسیر سبب حادثه مرگبار شد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در اثر عدم توجه راننده کامیون به مسیر و استفاده از تلفن همراه حین رانندگی، حادثه‌ای مرگبار رقم خورد که منجر به کشته شدن چهار عضو یک خانواده شد.

تریسی هاوتن 45 ساله و پسرانش اتان 13 ساله و جاشوا 11 ساله و دخترش ایمی 11 ساله قربانی این حادثه تلخ هستند. با وجود تذکرات مکرر پلیس و رسانه‌ها مبنی بر پرخطر بودن استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی هنوز برخی از رانندگان بدون در نظر گرفتن عواقب چنین عملی اقدام به استفاه از گوشی خود می‌کنند.

بازماندگان قربانیان این حادثه از پلیس خواستند تا با انتشار تصاویر ضبط شده به وسیله دوربین‌های درون کابین کامیون که راننده را حین استفاده از تلفن همراه درست لحظاتی پیس از حادثه نشان می‌دهد، بار دیگر اهمیت عدم استفاده از گوشی را در حین رانندگی متذکر شوند و رانندگان را بیش از پیش در این زمینه مطلع سازند.

خاواده اتان و جاشوا و ایمی در پیامی به رانندگان گفتند: هرگز در زمان رانندگی از تلفن همراه استفاده نکنید زیرا با این کار، یا خود یا دیگران را به کشتن می‌دهید. پدر خانواده که در هنگام حادثه در خودرو حضور نداشت به رسانه‌ها گفت: غم از دست دادن خانواده‌ام غیر قابل توصیف است و احساس می‌کنم هرگز نمی‌توانم با این موضوع کنار بیایم.

گفتنی است؛ راننده متخلف کامیون به 10 سال حبس محکوم شد.

در ادامه فیلم لحظاتی قبل از حادثه را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: اعتیاد به تلفن همراه برای عابر پیاده حادثه ساز شد! +فیلم


انتهای پیام/

استفاده از موبایل در حین رانندگی حادثه‌ای تلخ را رقم زد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار