دستیار وزیر خزانه‌درای آمریکا:

برای مقابله با فعالیت‌های منطقه‌ای ایران همکاری نزدیکی با عربستان و اسرائیل داریم

دستیار وزیر خزانه‌داری آمریکا با حضور در جلسه استماع کنگره ادعاهایی را علیه ایران مطرح کرد.

برای مقابله با فعالیتهای منطقه‌ای ایران همکاری نزدیکی با عربستان و اسرائیل داریمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فارن افرز، «مارشال بیلینگزلی»، دستیار بخش تامین مالی تروریسم وزارت خزانه‌داری آمریکا روز پنجشنبه درجلسه استماع  کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا با طرح ادعاهای تکراری علیه ایران گفت دولت ترامپ تحریم‌های خود علیه ایران را تشدید خواهد کرد.

«مارشال بیلینگزلی» در ابتدای سخنان خود اظهار کرد: من امروز می‌خواهم به این کمیته گزارش دهم که وزارت خزانه‌داری چگونه تمام ابزارها و اختیارات خود را به کار می‌گیرد تا به سه چالش عمده و با این حال مرتبط یعنی ایران، روسیه و کره شمالی مقابله کند.

او سپس افزود پس از خروج آمریکا از برجام طیف وسیعی از تحریم‌ها علیه ایران به راه افتاده است. این مقام آمریکایی در ادامه ضمن تکرار ادعای همیشگی دولت آمریکا درباره فعالیت‌های منطقه‌ای و برنامه موشکی ایران مدعی شد هدف اصلی این تحریم‌ها کاهش چشمگیر اقدامات ایران در منطقه و آوردن ایران به پای میز مذاکره برای یک توافق جامع‌تر است که همه «نقص‌های مرگبار» برجام برطرف شود.

دستیار وزیر خزانه‌داری آمریکا ضمن ارائه جزئیاتی از تحریم‌های دولت ترامپ علیه ایران  مدعی شد وزارت خزانه‌داری دولت کنونی آمریکا تاکنون 17 دور تحریم علیه ایران اعمال کرده است و 145 شخص مرتبط با فعالیت‌های ایران در منطقه را هدف قرار داده‌ است.

وی همچنین به شرکت‌های مختلف در جهان هشدار داد تا نسب به دادوستد با ایران احتیاط لازم را داشته باشند و در ادامه افزود واشنگتن برای مقابله با اقدامات منطقه‌ای ایران، همکاری نزدیکی با متحدان خود به‌ویژه عربستان و رژیم صهیونیستی دارد.

«مانیشا سینگ»، دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور اقتصادی و تجاری، نیز در جلسه استماع کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا، با اعلام اینکه هدف آمریکا از وضع تحریم‌ها علیه تهران به صفر رساندن صادرات نفتی ایران است، هشدار داد کسانی که برای اجرای این تحریم‌ها همکاری نکنند با شدیدترین مجازات‌های واشنگتن مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار