به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، گزیده‌ای از اخبار جالب و خواندنی سراسر جهان در تاریخ بیست و دوم شهریور ماه را با کلیک بر روی لینک خبر بخوانید.

چالش کشورهای عربی برای اتحاد علیه ایران از شعار تا عمل!
الجزیره در گزارشی به بررسی زوایای مختلف اتحاد کشورهای عربی برای مقابله با ایران در چارچوب تلاش‌های واشنگتن برای تشکیل ناتوی عربی پرداخت.

 

احتمال وقوع فاجعه هسته‌ای در آمریکا/ شش نیروگاه اتمی آمریکا در مسیر توفان سهمگین فلورانس هستند
بنابر گزارش‌ها شش نیروگاه هسته‌ای در ایالت‌های کارولینای شمالی و جنوبی آمریکا مستقیما در مسیر توفان سهمگین فلورانس قرار دارند.

 

تخریب مجدد تکایای حسینی در منطقه شیعه‌نشین عربستان+تصاویر
کاربران عربستانی با انتشار تصاویری از حمله دوباره ماموران سعودی به تکایای حسینی در خیابان‌های قطیف و اعلام ممنوعیت عزاداری محرم در این شهر خبر دادند.

 

بدون کار کردن ماهیانه ۲۰۰۰ یورو در سوئیس پول بگیرید!
مقامات شورای روستایی در سوئیس قصد دارند به ساکنان این روستا ماهیانه دو هزار یورو بدون کارکردن پول بپردازند.

 

هند: نمی‌توانیم خرید نفت از ایران را متوقف کنیم
یک رسانه هندی به نقل از منابع آگاه گزارش داد دهلی‌نو پس از سه دور مذاکره با مقامات دولت ترامپ به آنها گفته است که نمی‌تواند خرید نفت از ایران را متوقف کند.

 

بهانه جدید آمریکا برای تحریم ایران
قانونگذاران آمریکایی به بهانه آنچه «نفوذ ایران در عراق» خوانده شده، لوایحی را در مجلس سنا و نمایندگان برای اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران و گروه‌های مقاومت عراق تنظیم کرده‌اند.

 

جت ۴۰۰ میلیون دلاری اردوغان جنجال‌ به پا کرد+ تصاویر
انتشار تصاویری از جت خصوصی بسیار لوکس رئیس‌جمهور ترکیه در حالی که این کشور در بحران اقتصادی قرار دارد موجب انتقادات بسیاری شده است.

 

کاخ سفید از تمرکز بر ایران در نشست شورای امنیت عقب‌نشینی کرد
یک روزنامه آمریکایی فاش کرد کاخ سفید دستورکار نشست ویژه شورای امنیت به ریاست ترامپ که پیش از این قرار بود صرفا بر موضوع ایران تمرکز داشته باشد را تغییر داده است.

 

نیکی هیلی: در حال حاضر، تمرکز اصلی ما برروی مردم ایران است!
نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل در مصاحبه با فاکس‌نیوز ضمن حمایت از ناآرامی در کشورمان گفت تمرکز اصلی واشنگتن در حال حاضر برروی مردم ایران است.

 

سخنگوی نتانیاهو به آزار جنسی ۱۱ زن دیگر هم متهم شد
پس از انتشار خبر آزار جنسی نامزد انتخابات سنای ایالتی نیویورک توسط سخنگوی نتانیاهو، خبر‌ها حاکی از آن است که او دست‌کم ۱۱ زن دیگر را هم مورد آزار قرار داده است.

 

افزایش تولید نفت اوپک در ماه اوت
سازمان کشورهای صادر کننده نفت اعلام کرد تولید پانزده عضو این سازمان در ماه اوت 278 هزار بشکه در روز افزایش یافت.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار