صدر نشین لیگ برتر فوتسال، در مسابقه‌ای پر حرف و حدیث ارژن شیراز را از پیش رو‌برداشت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته دهم رقابت‌های دسته برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۸ امروز یک بازی در سالن پیروزی اصفهان برگزار شد و تیم گیتی پسند با نتیجه ۶-۲ موفق به شکست ارژن شیراز شد.

در نیمه نخست حمید کمالی سرمربی ارژنی‌ها به علت اعتراض به قضاوت داوران بازی را متوقف کرد و تیم خود را از زمین بیرون کشید که پس از گذشت هفت دقیقه بازی دوباره به جریان افتاد.

حاشیه‌های این بازی به همین جا ختم نشد و پس از شروع مجدد این مسابقه، داوران، کمالی مربی ارژن را به علت اعتراض به امر قضاوت، از روی نیمکت اخراج کردند.

نیمه نخست این بازی با ۲ گل محمد شجری و مهدی جاوید بسود نماینده اصفهان به پایان رسید، اما در نیمه دوم موسوی و حمید قهرمانی بازیکنان ارژن گل‌های خورده را پاسخ دادند، ولی محمد کشاورز و سعید عباسی با زدن یک گل و مهدی جاوید با زدن ۲ گل، نتیجه را بسود گیتی پسند اصفهان رقم زدند.

حمید کمالی سرمربی ارژن در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ قضاوت داوران را مهمترین مشکل تیم خود در این دیدار عنوان کرد و افزود: از همان نیمه نخست داور با سوت‌های اشتباه، تیم ما را دچار مشکل کرد و نمی‌دانم برای این بازی حساس چرا نباید از داوران با تجربه تری استفاده کرد.

وی اضافه کرد: همیشه مشکلات داوری برای ارژن وجود داشته، اما امروز و بخصوص در نیمه نخست، این اشتباهات زیاد بود و اعتراض ما روی گل دوم گیتی پسند بود.

کمالی بیان کرد: علی رغم اینکه گیتی پسند صدرنشین لیگ برتر است و از بازیکنان خوبی بهره می‌برد، اما امروز تیم ارژن فقط به بی تجربگی بازیکنان خود و قضاوت بد داوران باخت.

نماینده فارس با این شکست و ۱۵ امتیاز، پیش از انجام بازی‌های روز جمعه، در مکان پنجم جدول رده بندی قرار گرفت.

تیم ارژن در هفته یازدهم لیک برتر فوتسال مردان کشور، پنج شنبه پنجم مهرماه میزبان مقاومت قرچک است.

انتهای پیام/ن

دیدار ارژن شیراز و گیتی پسند اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.