در لیگ برتر فوتسال بانوان، پارس آرا برای پیروزی مقابل نماینده کرمان به میدان می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ تیم پارس آرا شیراز در هفته ششم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور، ساعت یازده روز جمعه ۲۳ شهریورماه به میزبانی سالن پهلوانان نصیری به مصاف میهمان خود، دختران کویر کرمان می‌رود.

پارس آرا در هفته پنجم مغلوب تیم مدعی حفاری اهواز شد تا متحمل نخستین شکست این فصل خود شود.

زارع مدیر باشگاه پارس آرا در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ شکست مقابل حفاری را اتفاقی مثبت ارزیابی کرد و گفت: این شکست چیزی از ارزش‌های تیم ما را کم نمی‌کند و در دیداری که می‌توانستیم بازنده نباشیم، بازیکنان پارس آرا که اکثرا جوان و بی تجربه هستند از موقعیت‌های گلزنی بخوبی استفاده نکردند و تیم حفاری از تجربه بیشتر بازیکنانش بهره کافی را برد.

وی افزود: از روز یکشنبه تیم پارس آرا تمرینات مناسبی را پشت سر گذاشت و کاملا آماده بازی با دختران کویر کرمان و کسب یک نتیجه مناسب است.

زارع بیان کرد: نماینده کرمان از بازیکنان ملی پوشی سود می‌برد و در چند فصل اخیر عملکرد مناسبی داشته، اما پارس آرا با تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوان توانسته نظر‌ها را بسمت خود جلب کند.

در جدول رده بندی پارس آرا شیراز با ۱۰ امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی قرار دارد و دختران کویر کرمان با هفت امتیاز، جایگاه چهارم را به خود اختصاص داده است.

نماینده فارس در این فصل از لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور با حضور بازیکنان با تجربه‌ای همچون پرستو کهن و بازیکنان با انگیزه و جوانی مثل مریم نوری پدیده فصل گذشته لیگ دسته یک فوتسال بانوان، حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد و برای قرار گرفتن در جمع تیم‌های بالانشین تلاش خواهد کرد.

فریبا کعبی و نسیم کیانی مقدم، قضاوت بازی حساس پارس آرا شیراز و دختران کویر کرمان را بر عهده دارند.

انتهای پیام/ن

دیدار پارس آرا شیراز با دختران کویر کرمان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.