شرکت اکتیویژن پس از موفقیت نسخه بازسازی شده کراش 1، 2 و 3 قصد دارد عنوان Crash Team Racing را بازسازی کند.

عنوان محبوب Crash Team Racing توسط اکتیویژن بازسازی خواهد شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از فرنچایزهای بسیار محبوب پلتفرم پلی استیشن، کراش بندیکوت است که برای نسخه 1 پلی استیشن عرضه شد و توانست مخاطبان و طرفداران بسیاری کسب کند.

این فرنچایز اگرچه گرافیک بسیار پایینی دارد و در اصل یک بازی نسل چهارمی محسوب می‌شود، اما همچنان می‌بینیم که نسخه های مختلف آن برای سیستم عامل های ویندوز و اندروید تبدیل می‌شوند و تعداد دانلود بالایی نیز کسب می‌کنند. این امر نشان می‌دهد که با گذشت سالها همچنان فرنچایز کراش، فرنچایز محبوبی است.

در همین رابطه سال گذشته شرکت اکتیویژن با همکاری سونی تصمیم به بازسازی سه نسخه اول این فرنچایز گرفت و کراش 1، 2 و 3 با عنوان Crash Bandicoot N Sane Trilogy ساخته و روانه بازار شد. پس از عرضه این عنوان، شاهد فروش بسیار بالای آن بودیم تا حدی که به لیست 5 بازی برتر و پرفروش سال راه پیدا کرد.

تنها تفاوت Crash Bandicoot N Sane Trilogy با نسخه های پلی استیشن 1 این است که از گرافیک بالاتری برخوردار است و گیم پلی بازی به هیچ عنوان تغییر نکرده است. اما این موضوع که با وجود بازی های بزرگی همچون God of War، Far Cry 5 و Call of Duty: World War II، نسخه بازسازی شده کراش به صدر برخی از لیست های پرفروش راه یافته است، شرکت اکتیویژن را به این فکر انداخته که نسخه دیگری از کراش را بازسازی کنند.

عنوان Crash Team Racing یکی از بازی هایی است که علاقه مندان به کراش حتما آن را به یاد دارند، بازی ای که بر پایه مسابقه اتومبیل رانی بود اما با گرافیکی کارتونی و دلنشین ساخته شده بود. حال مسئولان اکتیویژن پس از فروش موفق نسخه بازسازی شده کراش 1، 2 و 3 قصد ارند که در سال 2019 نسخه بازسازی شده Crash Team Racing را با گرافیکی ارتقاء یافته ارائه دهند.

در ادامه نیز تصویری احتمالی از تغییر گرافیکی بازی Crash Team Racing مشاهده می‌کنید:

عنوان محبوب Crash Team Racing توسط اکتیویژن بازسازی خواهد شد


بیشتر بخوانید: تریلر جدید Call of Duty: Black Ops 4 از مد Battle Royale آن رونمایی کرد 


انتهای پیام/

احتمال بازسازی عنوان محبوب Crash Team Racing توسط شرکت اکتیویژن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار