تریلر جدید Call of Duty: Black Ops 4 از مد Battle Royale آن رونمایی کرد

تریلر جدید منتشر شده توسط کمپانی Treyarch و Activision از Call of Duty: Black Ops 4 نشان می‌دهند این عنوان برای اولین بار به مد Battle Royale مجهز شده است.

تریلر جدید Call of Duty: Black Ops 4 از مد Battle Royale آن رونمایی کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ Call of Duty: Black Ops 4 اولین بازی از این فرنچایز خواهد بود که مد Battle Royale را به این بازی اضافه کرده است. در تریلر جدیدی کمپانی سازنده بازی به همراه توسعه دهنده این عنوان یعنی Treyarch و Activision منتشر کرده‌اند، مشخص است که سازندگان این بازی قرار است با این بازی درهای جدیدی را به روی فرنچایز خود باز کنند و از نقشه Blackout این بازی در کنار وسایل نقلیه و درگیری‌های مختلف استفاده کرده‌اند تا این بخش را مهیج کنند. در بخش Battle Royale، زامبی‌ها هم وارد می‌شوند و گیم‌پلی Black Ops 4 را هیجان‌انگیزتر می‌کنند. البته این بخش کاملا از بخش زامبی و یا چند نفره بازی جدا است.

مسئولان Activision و Treyarch در زمان رونمایی از تریلر جدید محصول خود اعلام کردند: Blackout قرار است با داشتن چهره‌های محبوب طرفداران، سلاح‌ها و بخش‌های نمادین نقشه‌های قبل این مجموعه در یک نقشه بزرگ با دریاها، خشکی‌ها و وسایل نقلیه مختلف برای اولین بار در تاریخ این فرنچایز استفاده کند تا یک جشن خاص برای سال جدید فعالیت این بازی داشته باشند. نام مد Battle Royale این عنوان Blackout نامیده می‌شود که مشتاقان می‌توانند نسخه بتای آن را در تاریخ 14 سپتامبر (23 شهریور) برای نسخه‌های PC و Xbox One تهیه کنند. نسخه بتا برای PS4 کمی زودتر و در تاریخ 10 سپتامبر (19 شهریور) منتشر خواهد شد. باید گفت، کسانی می‌توانند این نسخه بتا را داشته باشند که قبلا Black Ops 4 را پیش خرید کرده‌اند.

کمپانی Treyarch به Game Informer اعلام کرده است که نسخه بتای این مد از بازی تا 80 نفر را برای هر بازی پشتیبانی خواهد کرد. این تعداد از تعدادی که برای PUBG و Fortnite در نظر گرفته شده کمتر است اما مسئولان این کمپانی کیفیت گیم‌پلی Blackout را به کمیت بازی‌کنندگان همزمان آن ترجیح داده‌اند. کارگردان و طراح Black Ops 4 گفته است که Blackout قرار نیست با سرعت 60 فریم بر ثانیه بازی شود و این یعنی در آینده در مد Battle Royale این بازی تغییراتی خواهیم دید.

گفتنی است، Call of Duty: Black Ops 4 در تاریخ 12 اکتبر (20 مهر) برای PC و کنسول‌های PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد. این عنوان همچنین دارای بخش‌هایی جذاب از جمله بخش زامبی گسترده خواهد بود. همچنین اسلحه‌هایی بهبودیافته به مراحل این بازی اضافه خواهند شد که باید در طول انجام دادن مأموریت‌ها آن‌ها را آزاد کنید. Black Ops 4 سنت شکنی هم کرده است چرا که دیگر در این نسخه خبری از کمپین یک نفره نیست و در عوض گیمرها در مد آنلاین به مأموریت‌هایی فرستاده می‌شوند که می‌توانند شخصیت‌های متفاوتی را انتخاب کنند.

در ادامه، می‌توانید تریلر منشتر شده از مد Battle Royale و نقشه منتشر شده از آن را مشاهده کنید.

تریلر جدید Call of Duty: Black Ops 4 از مد Battle Royale آن رونمایی کرد

انتهای پیام/

تریلر جدید Call of Duty: Black Ops 4 منتشر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار