نماینده، ولی فقیه در استان کرمان گفت: شورای فرهنگ عمومی باید در تمام جریانات فرهنگی حالت گلوگاه داشته باشد و با توصیه نمی‌توانیم شورای کارآمدی داشته باشیم.

شورای فرهنگ عمومی، گام مثبت برای رصد فرهنگ عمومی کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی در شورای فرهنگ عمومی استان کرمان گفت: شورای فرهنگ عمومی در کشور یک گام مثبت برای رصد و جهت دادن به فرهنگ عمومی کشور است.

وی با اشاره به اینکه شورای فرهنگ عمومی باید عده لازم را برای کارآمدی داشته باشد که در کشور دارد افزود:، اما عده برای رسیدن به هدف کافی نیست.

وی با بیان اینکه کشور ما فرهنگی مبتنی بر آیات و روایات دینی دارد و این فرهنگ باید توسعه و گسترش یابد گفت: عمق بخشیدن به فرهنگ دینی یک وظیفه و رسالت اصلی برای شورای فرهنگ عمومی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی با اشاره به اینکه شورای فرهنگ عمومی باید در تمام جریانات فرهنگی حالت گلوگاه داشته باشد افزود: شورای فرهنگ عمومی باید بتواند خوب نظارت کند و یا باید مصلحت‌اندیشی کند.

وی با بیان اینکه ابزار لازم هم باید در اختیار اعضای شورا فرهنگ عمومی گذاشته شود تا مصوبات اجرایی و پیگیری شود عنوان کرد: غالب تصمیماتی که در شورای فرهنگ عمومی گرفته می‌شود به نظر می‌رسد که اجرایی نمی‌شود و باید ریشه‌یابی شود.

شواری فرهنگ عمومی استان ساعاتی قبل وبا حضور سیدمحمدرضا موالی‌زاده دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور برگزار شد
انتهای پیام /ح

 

برچسب ها: اخباراجتماعی ، فرهنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار