مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: در پنج ماهه امسال ۶۲۷ خانوار مددجوی کمیته امداد از چرخه حمایت این نهاد خارج شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  بجنورد؛ عباس اهرابی مدیر کل کمیته امداد استان خراسان شمالی با بیان این که امسال ۶۲۷ خانوار مددجوی کمیته امداد از حمایت این نهاد خارج شدند ، گفت: خروج مددجویان از چرخه حمایتی این نهاد به دلایل مختلفی همچون ازدواج فرزندان ، معافیت از سربازی ، تأمین مسکن ، آزادی سرپرست از زندان ، درمان بیماری و فوت و همچنین خروج تعداد زیادی از این خانوار‌ها به دلیل خودکفایی و استقلال مالی درنتیجه اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی بوده است.

وی افزود: امسال سه هزار و ۴۰۰ خانوار نیازمند نیز در استان شناسایی شدند و از تمامی خدمات کمیته امداد ازجمله مستمری بهره‌مند می شوند.

اهرابی گفت: در سال گذشته با انجام طرح پالایش تنها ۲۹ هزار خانوار تحت حمایت این نهاد بودند که امسال با اخذ سهمیه جدید این رقم به ۳۲ هزار و ۴۰۰ خانوار افزایش یافت.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی اظهار کرد: کمیته امداد برای حمایت از خانوار‌های مددجو علاوه بر پرداخت مستمری ماهیانه ، خدمات مختلفی بنا بر اولویت نیاز‌های خانوار‌ها در سرفصل‌های درمان ، مسکن، جهیزیه ، اشتغال ، امور تحصیلی و اردو‌های زیارتی به آنان ارائه می‌کند.

انتهای پیام / ب

شناسایی سه هزار و ۴۰۰ خانوار نیازمند در خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.