سرمربی تیم فوتبال سردار بوکان گفت: ما قصد داریم خودمان را برابر سایپا محک بزنیم درس‌های خوبی بگیریم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز قربانی سرمربی تیم فوتبال سردار بوکان در نشست خبری پیش از بازی با سایپا در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار کرد: این بازی می تواند عرصه خوبی باشد تا ما خودمان را محک بزنیم و بازیکنان ما بتوانند در برابر یک تیم خوب و با شخصیت همانند سایپا که هم کادر فنی خوبی دارد و هم تاکنون نتایج خوبی در لیگ برتر گرفته است قرار بگیریم. این تیم هم پارسال و هم امسال موفق عمل کرده و نماینده ایران در آسیا است اما ما هم به دنبال پیشرفت هستیم و قصد داریم خودمان را محک بزنیم و بدانیم در چه سطحی قرار داریم و از این بازی درس های خوبی برای پیشبرد کارمان می گیریم و به همین دلیل در این رقابتها شرکت می کنیم.

تیم ما از لحاظ تماشاگر سرآمد لیگ دسته 2 است

او درباره تیم سردار بوکان که طرفدراران زیادی دارد و حضورش در این تیم گفت: تیم ما متعلق به یک استان و فرهنگ است و فقط مربوط به یک شهر نیست و طرفداران زیادی دارد اما از لحاظ امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در حد طرفدارانش نیست. منتهی از لحاظ اینکه در هر بازی 60 - 70 هزار تماشاچی به ورزشگاه می آید از این لحاظ تیم ما سرآمد لیگ دسته 2 است و حتی می تواند با تیم های لیگ برتری هم از لحاظ تماشاچی رقابت کند. مسئولان آن طور که باید به این تیم نرسیدند و امکانات در خور و شایسته که برای صعود به لیگ دسته یک نیاز دارد در اختیارش قرار ندادند. البته حامی مالی جدید گرفتیم اما از لحاظ ساختاری تیم سردار بوکان نیاز به زمان دارد تا خود را به تیم های سطح اول فوتبال ثابت کند.

تیم ما امسال باید به لیگ دسته یک صعود کند

قربانی درباره اینکه برنامه تیم سردار بوکان برای صعود به لیگ دسته یک است یا قصد دارید استحکام داشته باشید، گفت: امسال سال سوم است که در تیم سردار بوکان افتخار مربیگری دارم و امسال سال نتیجه گیری تیم ما است و هیچ بهانه ای به خصوص از سوی من قابل قبول نیست چرا که 3 سال در این تیم حضور داشتم و باید نتیجه بگیریم. در 2 سال گذشته توانستیم از لحاظ ساختاری و ارائه بازی خوب به نتایج دلخواه خود برسیم. به هر حال سال نتیجه گیری است و با وجود مشکلات زیاد تلاش خود را می کنیم و تیم ما باید امسال به لیگ دسته یک صعود کند.

صعود به لیگ دسته یک هدفمان است

او درباره اینکه 2 بازی قبل جام حذفی را بازی نکردید، بیان کرد: یک بازی که تیم نیروی زمینی در زمین مسابقه حاضر نشد و امیدوار بودیم که یک بازی هم با قرعه بالا برویم که نشد. البته ما به بازی های جام حذفی به عنوان دیدار تدارکاتی نگاه می کردیم و اگر تیم نیروی زمینی با ما بازی می کرد شرایط تیمی ما بهتر می شد چرا که بازیکنان جدید ما به تدریج به تیم اضافه شدند و به هماهنگی بیشتر نیاز دارند. صعود به لیگ دسته یک هدفمان است به همین علت بازی های لیگ برایمان مهم است.

توفیقی از گرفتن عکس یادگاری با بازیکن 18 ساله هم نگذشت

قربانی درباره تیم استقلال گفت: مصاحبه ای از توفیقی معاون سابق استقلال خواندم که خیلی بد درباره فوتبالیست ها صحبت کرد. متاسف هستم برای کسانی که این افراد را انتخاب می کنند و اگر وزیر ورزش این فرد را گذاشته است باید جوابگو باشد که توفیقی را از کجا آورده است که به خود اجازه می دهد درباره باشگاه استقلال نظر بدهد. ضمن اینکه در مدتی که توفیقی در استقلال بود فقط کت و شلوار دیدم و او ازعکس گرفتن با بازیکنان 18 ساله هم نگذشت و معروف هم شد اما دیدیم که بی ادبانه صحبت کرد.

توفیقی درباره فرمول بنزین سوپر صحبت کند

او ادامه داد: به نظرم اگر توفیقی به فوتبال علاقه ندارد بیجا می کند به این رشته ورزشی می آید . اگر او علاقه دارد به استقلال حق ندارد درباره پیشکسوتان این باشگاه حرف بزند. متاسفانه فوتبال عرصه ای برای افرادی شده که در سیاست جایگاهی برای آنها نیست و به فوتبال می آیند و شهرتی دست و پا می کنند و مقام بالاتر می گیرند واز مسئولان اول مملکت می خواهم که اگر به امثال ما سمتی می دهند اگر قرار است استعفا بدهیم باید از ما جواب بخواهند. فساد در فوتبال بیداد می کند و افرادی که تخصصی از فوتبال ندارند به فوتبال می آیند و هیچ چیز سرجایش نیست. امروز مصاحبه ای از توفیقی خواندم که گفته از نفت و گاز از من سئوال کنید و فرمول بنزین سوپر را به ما بگوید که هر چه گذشتم پیدا نکردم . خدا شاهد است فرق بین بنزین معمولی و سوپر نمی دانم و او به ما بگوید.

امیدوارم نگاه نکردن بازی استقلال از سوی توفیقی در روحیه بازیکنان اثر نگذارد

سرمربی سردار بوکان گفت: متاسفم این افراد وارد فوتبال می شوند و مصیبت وارده هم این است که او دیگر بازی های استقلال نگاه نمی کند و تسلیت می گویم به استقلالی ها و امیدوارم این قضیه در روحیه بازیکنان استقلال برابر السد اثر نگذارد .

قربانی درباره اینکه وضعیت استقلال با حضور مدیران جدید بهتر می شود ، گفت: نه زمانی که یک کار اصول و اساس ندارد اتفاقی رخ نمی دهد و اگر انتخاب افراد برای مدیریت باشگاه ها انتصابی باشد وضعیت باشگاه ها درست نمی شود. زمانی که ادعا می کنیم مردم صاحبان اصلی استقلال و پرسپولیس هستند باید اداره این 2 باشگاه ر ا به آنها بدهیم. این 2 باشگاه خصوصی نمی شوند و فقط شو و نمایش گذاشتند و می دانستند این کار را نمی کنند چرا که استقلال و پرسپولیس جایگاه مردمی دارند و به هیچ عنوان اجازه نمی دهند این اتفاق رخ بدهد . به هر حال این سیستم غلط است آدمهایی که امتحان پس دادند و دیگر اسمشان در فوتبال نیست مثل سیاسی که در فوتبال معروف شد و افتخارش این بود که با دایی درگیر شد در این رشته ورزشی حضور یابند.

افرادی که از بیرون به فوتبال می آیند عامل فساد در فوتبال هستند

پیشکسوت استقلال گفت: البته این ضعف امثال ما فوتبالیست ها است که زمانی که فوتبال را کنار می گذاریم به دنبال درس و تحصیل نمی رویم و نباید اجازه بدهیم کسی از بیرون برای ما تصمیم بگیرد . سیستم فوتبال این است کسانی که از فوتبال سررشته ندارند به این رشته ورزشی می آیند به طور مثال مسئول فدراسیون فوتبال به ما در کلاس مربیگری گفت علاقه ای به ورزش نداشتم که مرا در این سمت گذاشتند د . ببخشید این حرف را می زنم این فرد غلط می کند که به فوتبال می آید وقتی علاقه ای به این رشته ندارد. صددرصد این مسائل فساد در فوتبال را ایجاد می کند و کسانی که در فوتبال بودند عقبه شان مشخص است و فساد از کسانی نشات می گیرد که از بیرون به این رشته ورزشی می آیند.

او در پایان درباره اینکه با توفیقی صحبت کرده است یا نه! خاطر نشان کرد:  در حدی نیستم که با ایشان صحبت کنم اما مصاحبه اش امروز زشت بود و افتخار باید کند که یک مدت اشتباهی به فوتبال آمده است و در حدی نسیت که درباره استقلالی ها و فوتبالی ها نظر بدهد. شاید بی ادبی کردم اما باید با هر کس مثل خودش صحبت کرد.


بیشتر بخوانید: لیگ برتری‌ها در جام حذفی/ تراکتور بدون ملی پوشان به نفت رسید

برنامه مرحله یک شانزدهم جام حذفی اعلام شد

اعلام اسامی داوران مرحله یک شانزدهم جام حذفی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.