مربیان تیم‌های ملی بسکتبال ایران و فیلیپین ترکیب خود را برای حضور در رقابت‌های انتخابی جام جهانی اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار تیم‌های ملی بسکتبال ایران و فیلیپین در قالب دور چهارم بازی‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۹ چین، روز پنج شنبه ۲۲ شهریور، ساعت ۱۷ بعد از ظهر در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد.

تیم ملی بسکتبال ایران بدون تغییر نسبت به بازی‌های آسیایی جاکارتا در این مسابقه حاضر خواهد شد. هر چند ممکن است برای بازی روز دوشنبه با ژاپن این لیست دستخوش تغییراتی شود.

آخرین وضعیت تیم‌های ملی بسکتبال فیلیپین و ایران در رقابت‌های انتخابی جام جهانی

ترکیب احتمالی تیم ملی بسکتبال ایران

  • بهنام یخچالی، سجاد مشایخی، آرن داوودی، محمد جمشیدی، نوید رضایی فر، صمد نیکخواه بهرامی، وحید دلیر ذهان، ارسلان کاظمی، محمد حسن زاده، روزبه ارغوان، میثم میرزایی، حامد حدادی.

ارسلان کاظمی و حامد حدادی از مصدومیت رنج می‌بردند و به احتمال زیاد کار را از روی نیمکت شروع خواهند کرد، اما ممکن است با توجه به شرایط بازی و صلاح دید کادر فنی دقایقی در زمین حاضر شوند.

ینگ گواو سر مربی تیم ملی بسکتبال فیلیپین لیست انتخابی ۱۶ نفره خود را جهت بازی با ایران معرفی کرد. او باید از بین این ۱۶ بازیکن، اسامی ۱۲ بازیکن را تا چند ساعت قبل از بازی در اختیار نمایندگان فیبا قرار دهد.

ترکیب احتمالی تیم ملی بسکتبال فیلیپین

  • بیو بلگا، پاول لی، گیب نوروود، اسکاتی تامسون، آسی تالاوا، آلکس کانابوت، جاپت آگویلار، آلین مالیسکی، ایان سانگالانگ، متیو رایت، ریموند آلمازان، کریستین استندهاردینگر، مارسیو لاسیتر، گرگ اسلاوتر، استنلی پرینگل، پوی ارام.

انتخاب‌های اول مربی فیلیپین برای دیدار با ایران، استندهاردینگر و استنلی پرینگل هستند، اما با توجه به مصدومیت آنها، متیو رایت و جاپت آگویلار نیز به اردوی فیلیپین اضافه شدند.

تیم‌های ایران و فیلیپین در پنجره‌ی چهارم بازی‌ها در گروه F. به همراه استرالیا، ژاپن، قطر و قزاقستان قرار دارند.

با توجه به مسابقات انجام شده در پنجره‌ی سوم بازی ها، تیم بسکتبال استرالیا با ۵ پیروزی، یک باخت وتفاضل ۱۳۳+ در صدر جدول قرار دارد. ایران با ۵ پیروزی، یک باخت و تفاضل ۱۰۳+ در رده دوم است و فیلیپین یا ۴ پیروزیو ۲ باخت سوم است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار فدراسیون بسکتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار